Re: ????????

פורסם:
16 ינואר 2014, 20:15
על ידי sirabs
אני מניח שזו חידה-
זהו את הפריט בתמונה.
אגב, לא יודע.
Re: ????????

פורסם:
16 ינואר 2014, 21:12
על ידי najimovm
זה ראש של מחרטה ממש ישנה. באמצע זה הפולי לרצועה, יש שלושה פולים, אז היו שלוש מהירויות.
זה מהמציאות שלך במחסני ברזל?
Re: ????????

פורסם:
16 ינואר 2014, 22:51
על ידי ykyk
Re: ????????

פורסם:
16 ינואר 2014, 23:47
על ידי Moshe_z
יפה מאוד
נראה מקצועי ביותר
Re: ????????

פורסם:
17 ינואר 2014, 00:26
על ידי ykyk
תודה
אחרי ימים ושעות עבודה מרובים זאת התוצאה.