עמוד 1 מתוך 1

????????

הודעהפורסם: 16 ינואר 2014, 02:18
על ידי ykyk

Re: ????????

הודעהפורסם: 16 ינואר 2014, 20:13
על ידי Alex Milch
????????

Re: ????????

הודעהפורסם: 16 ינואר 2014, 20:15
על ידי sirabs
אני מניח שזו חידה-
זהו את הפריט בתמונה.
אגב, לא יודע.

Re: ????????

הודעהפורסם: 16 ינואר 2014, 21:12
על ידי najimovm
זה ראש של מחרטה ממש ישנה. באמצע זה הפולי לרצועה, יש שלושה פולים, אז היו שלוש מהירויות.
זה מהמציאות שלך במחסני ברזל?

Re: ????????

הודעהפורסם: 16 ינואר 2014, 22:47
על ידי ykyk

Re: ????????

הודעהפורסם: 16 ינואר 2014, 22:51
על ידי ykyk
קיבלתי מחבר

היה קשה לאמין שייצא מזה מה שהוא.

http://www.youtube.com/watch?v=opBwTZZe5kM

http://www.youtube.com/watch?v=0puf_fJ_FHI

Re: ????????

הודעהפורסם: 16 ינואר 2014, 22:52
על ידי ykyk

Re: ????????

הודעהפורסם: 16 ינואר 2014, 23:47
על ידי Moshe_z
יפה מאוד
נראה מקצועי ביותר

Re: ????????

הודעהפורסם: 17 ינואר 2014, 00:26
על ידי ykyk
תודה
אחרי ימים ושעות עבודה מרובים זאת התוצאה.