עמוד 1 מתוך 1

גביע מעץ צאלון...

הודעהפורסם: 08 ינואר 2014, 08:31
על ידי sarit zur
עזר חרט, עד כדי עובי מפחיד,
וכל היתר אני. בצריבה.
קוטר עליון של הכלי כ- 10 ס"מ.
עץ לא קל לצריבה, אין מיקום לאחיזה, אפילו עם קליבה ופוטר, אבל, מה אנחנו שווים ללא אתגרים.
הדוגמה קלה להפליא, והוכחה, שכאשר העץ משעמם למדי, נגיעות של צריבה, הן תוספת נאה.
יום קסום, לכולם :D

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהפורסם: 08 ינואר 2014, 15:47
על ידי umi
יפייפה, כמו תמיד. הפכת גביעה עם עץ משעמם למרהיבה ביות. תענוג לראות את העבודות שלך.

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהפורסם: 08 ינואר 2014, 18:29
על ידי nissim
יפהפה!

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהפורסם: 08 ינואר 2014, 20:41
על ידי zigi
שני אמנים בבית אחד וכל אחד בתחומו תוך שיתוף פעולה פורה. תענוג !!!!

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהפורסם: 10 ינואר 2014, 04:00
על ידי Pini Gold
יפיפה

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהפורסם: 10 ינואר 2014, 13:07
על ידי icemen
עבודה יפה.. לטעמי, מעט ברק לגימור,רק יוסיף..

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהפורסם: 10 ינואר 2014, 22:42
על ידי yd
מקסים,שילוב מנצח,יפיפה.

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהפורסם: 11 ינואר 2014, 07:25
על ידי sarit zur
תודה לכם.
שבת נהדרת וכייפית :)

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהפורסם: 13 ינואר 2014, 10:23
על ידי Moshe Eshel
יפה מאוד, האם יש בתכנון להפוך אותו ראוי לשתייה (אטימה מבפנים וכדומה?) אם כן אשמח לשמוע על החומרים והתהליך - אני ממש אוהב לעשות גביעים, אבל בגלל שאני אוהב שיהיה שימושי - אני מכין אותו לשתייה ממש, כרגע עם אפוקסי שקוף מבפנים עד השפה ממש (נותן תחושה נעימה לשפתיים)