עמוד 1 מתוך 2

מחרטה

הודעהפורסם: 31 דצמבר 2013, 01:07
על ידי rot
אני עומד לפני קניית מחרטה.
הייעוד - עבודה רציפה לחריטות מדוייקות בגדלים שונים (מוטות וצלחות), לצורכי תעשייה ולא רק להנאה.

הומלץ לי על - axminster AT1628VS
http://www.axminster.co.uk/axminster-tr ... ning-lathe

האם למישהו יש נסיון איתה? או עם axminster בכלל? ואיך הם ביחס לאחרים?

אשמח לכל ביקורת נקודתית או כללית, וגם לסתם עצה טובה לקבלת החלטה נבונה.

רב תודות

Re: מחרטה

הודעהפורסם: 31 דצמבר 2013, 09:20
על ידי moshik
המחיר נראה לי גבוה מאד
תנסה מחרטה דומה של jet

http://www.amazon.com/Jet-1220VS-JET-Mi ... B001GYVANK

Re: מחרטה

הודעהפורסם: 31 דצמבר 2013, 09:53
על ידי yonchi
יש לי את מחרטת הJET שהומלצה כן ואני אישית ממליץ אליה היא מעולה

לגבי מוצרי אקסמיניסטר הם מעולים והם בעיקרון היצרנים של JET באנגליה .. ככה שהם עושים מוצרים איכותיים

אני משאר שאתה עושה את הרכישה דרך יהודה וורשבסקי
אני מציא שתתייעץ איתו לגבי המחרטות כל מוצר שיש באקסמינסטר הוא מביא חלק ביבוא רגיל חלק ביבוא ישיר

יש לו גם מחרטות סיניות גדולות שהוא אומר שהם ברמה מאוד טובה
אני נוטה להאמין לו כי הוא אדם עסוק ככה שאני משאר שהוא לא רוצה להתעסק עם תקלות כל הזמן...

Re: מחרטה

הודעהפורסם: 01 ינואר 2014, 01:18
על ידי rot
מחרטת הJET הנ"ל, מספיק מסיבית ויציבה? כמו שאמרתי אני זקוק לה לעבודה רציפה.
איך היא מבחינת מהירויות? ואיך המעבר ביניהם?

מי מוכר את המחרטות האלו בארץ? (יבוא אישי גדול עלי).

ומה בכל אופן הופך את האקסמינסטר להרבה יותר יקר?

תודה לכם

Re: מחרטה

הודעהפורסם: 01 ינואר 2014, 08:43
על ידי yonchi
היא דיי מסיבית שתי ידיים על צד אחד כדי להזיז אותה ... וזה בלי מיטה ארוכה יותר שאני יכול להוסיף..

מי מיבא רשמתי כבר שמו יהודה ורשבסקי
מבחינת מהירויות RTFM (READ THE FUCKING MENUAL)

הינה לינק של החנות אם המוצר שיש לי http://www.toolbox.co.il/Product.asp?productid=912&catcode=39

מסתבר שהמודל שלי הוא כנראה מודל 2013 ויש עכשיו 2014 אולי זכיתה

לגבי עבודה רציפה אני אולי לא שמתי עצים גדולים אליה אבל עבדתי ברצף איתה 7 שעות ...
אני לא יודע למה אתה צריך את מחרטה מה השימוש שלך אני מציא שתרים טלפון ליהודה ורשבסקי בעל החנות ותשאל אותו את כל השאלות שאתה רוצה הוא דיי אמיתי אם הלקוחות שלו והוא מוכר הרבה ציוד להמון עסקים ככה שהוא גם מכיר את הציוד ויש לו ניסיון איתו

בהצלחה

עבדתי על axminster אצל המורה שלי והיא מצוינת.

הודעהפורסם: 01 ינואר 2014, 14:53
על ידי eyal g
ממליץ לרכוש עם משנה מהירות BUILT IN כבר בהתחלה.
אני לא ממליץ על הסיניות אצל ורשבסקי. הם סבירות בלבד.
אני קניתי 1.5 כ"ס וכבר פעם שניה שיש לי בעיה עם המנוע. פעם ראשונה זה היה רק קאבל שעלה 30 ש"ח, ועכשיו נראה לי שצריך ליפוף מחדש.
תוך כדי חריטה אני מגיע למצב של עצירה - כאילו אין למנוע כוח. ממש מתסכל בייחוד שאני עובד פעם בשבוע ולא כל יום ברצף.

Re: עבדתי על axminster אצל המורה שלי והיא מצוינת.

הודעהפורסם: 02 ינואר 2014, 00:46
על ידי rot
תודה לכם.

שאלה אחת שאני לא מצליח לענות לעצמי אחרי כל ההתייעצויות, והיא בעצם די "שאלת תם"...

קיבלתי בכלל וגם בשרשור הזה המלצה על 2 מחרטות האקסמינסטר וה-JET, הפער ביניהם הוא פי 3 במחיר,

על מה נופל הפער? אורך וקוטר חריטה מצדיק כזה פער?
התשובות שאני שומע, זה "יותר חזקה" "יותר מקצועית" וכו',

אשמח אם מישהו יוכל לפרט יותר ולעזור לי בהבנת ה"point".

ושוב תודה

Re: עבדתי על axminster אצל המורה שלי והיא מצוינת.

הודעהפורסם: 02 ינואר 2014, 09:20
על ידי yonchi
זאת שאלה ליהודה ורשבסקי לדעתי היות יש לו ניסיון עם כל אותם מכונות

או כמובן מישהו שהיו לו את שתיהן לגבי מידע יבש יש את המפרטים באתר של אקסמיניסטר אני מציע שתעתיק אותם למחשב ותשווה =)

Re: עבדתי על axminster אצל המורה שלי והיא מצוינת.

הודעהפורסם: 02 ינואר 2014, 11:27
על ידי umi
למיטב ידיעתי, המחרטה JET מיוצרת ב TAIWAN ולא באנגליה. לי היה JET קטנה ויש לי מחרטה שאקסימסטר מוכרת תחת שמה אבל היא מ TAIWAN (של 1 HP). יכול להיות שהמחרטה השניה, היקרה מיוצרת מאנגליה ? ומכאן המחיר. לציין JET היא מחרטה טובה מאד.

Re: עבדתי על axminster אצל המורה שלי והיא מצוינת.

הודעהפורסם: 02 ינואר 2014, 12:23
על ידי moshik
באנגליה מייצרים גם לנדרובר :(