עמוד 1 מתוך 1
פיתה ענקית

פורסם:
17 ספטמבר 2013, 08:26
על ידי moshik
מסיסם הודי שקיבלתי מאביחי
קוטר 52
Re: פיתה ענקית

פורסם:
17 ספטמבר 2013, 17:35
על ידי gal-galim
וואלה יפה יפה
Re: פיתה ענקית

פורסם:
17 ספטמבר 2013, 21:23
על ידי icemen
יפההההה...!! בהחלט מתאים לחיתוך האנטריקוט..
Re: פיתה ענקית

פורסם:
17 ספטמבר 2013, 22:12
על ידי Moshe_z
צודקים השניים שלפניי - יפה מאוד
גם ככלי נוי או לחיתוך
האמת לא נראה כל כך גדול - קוטר 52? מרשים
אגב, עם איזה פוטר אתה משתמש?
Re: פיתה ענקית

פורסם:
18 ספטמבר 2013, 00:42
על ידי umi
יפה מאוד מאוד ובטח גם כבד מאד