מידות הפוטר תבריג
3/4 הכוונה לקוטר התבריג אינצ כמובן
16 tpi ז"א 16 כריכות לאינצ
אם עזרתי הללויה
אפי רעננה
16 tpi ז"א 16 כריכות לאינצ
אם עזרתי הללויה
אפי רעננה
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/
Pini Gold כתב:הכי טוב זה לדעת מה סוג ההברגה על המחרטה שלך (קוטר ומספר כריכות לאינטש) זה מופיע במפרט המחרטה. הפשוט ביותר הוא שהאביזר שאתה מרכיב על המחרטה ובמקרה שלך - פוטר - יהיה בעל אותה הברגה בדיוק, למרות שניתן לרכוש מתאמים בין סוגי הברגות.
ביחס ללחיים - אני די משוכנע שלכל יצרן יש את החלקים שלו והם לא כל כך חליפיים בין היצרנים.