עמוד 1 מתוך 1
קערה מינבוט

פורסם:
20 אוגוסט 2013, 08:14
על ידי moshik
שבוע שעבר חזרתי מאביחי עם מלאי עצים לחריטה
קערה מינבוט קוטר 25 גובה 28
עובי דופן כ 6מ"מ
Re: קערה מינבוט

פורסם:
20 אוגוסט 2013, 12:09
על ידי umi
קערה יפה מאוד, ,עץ יפה, כולו חום, פעם ראשונה אני רואה עץ כזה. עוד צילום מתוך הקערה היה מהנה עוד יותר
Re: קערה מינבוט

פורסם:
20 אוגוסט 2013, 14:55
על ידי ykyk
הקערה יפה.
אבל אני רוצה להגיד לך עם ספק כזה של עצים....
Re: קערה מינבוט

פורסם:
20 אוגוסט 2013, 20:47
על ידי icemen
קערה יפייפיה..!
Re: קערה מינבוט

פורסם:
21 אוגוסט 2013, 08:01
על ידי ranshara
יפהפה!!
Re: קערה מינבוט

פורסם:
22 אוגוסט 2013, 21:27
על ידי yd
יופי של עבודה ,מקסים.
Re: קערה מינבוט

פורסם:
23 אוגוסט 2013, 13:32
על ידי Pini Gold
יפה ואמיץ, הלכת כמעט על כל הקוטר.
Re: קערה מינבוט

פורסם:
25 אוגוסט 2013, 21:56
על ידי gal-galim
אני חושב שהעיצוב שלה מרהיב
מאוד אוהב את הפרופורציות
Re: קערה מינבוט

פורסם:
26 אוגוסט 2013, 22:08
על ידי Moshe_z
חמוד ויפה
הקומפוזיציה טובה כמו בקערות קודמות, על השולחן הרחב.
איך הינבוט? לשכן שלי עץ כזה שכל שנה משיר את העלים לתוך הגינה שלי והוא מוכן לשים לו סוף ולכרות אותו (ז"א לאחר שהצעתי - שאני אכרות אותו)
מההיכרות שלי עם העץ הוא מתפתח מהר מאוד, האם זה מעיד על עץ רך?
אני מניח שגיוונת אותו כי אחרי כמה ניסורים ראיתי שהוא מאוד בהיר בפנים ואצלך ממש כה כמו אגוז אמריקאי
Re: קערה מינבוט

פורסם:
26 אוגוסט 2013, 23:26
על ידי icemen
ינבוט בוגר הוא כמו הסיסם ההודי. ואפילו יותר כהה.. בינבוט, השוליים הבהירים יותר צרים מאשר בסיסם ההודי. מבחינת קושי חריטה, הם די דומים. שניהם עצים קשים מאד.