עמוד 1 מתוך 1

אמור להיות שעון הנה סיימתי

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2013, 08:44
על ידי ykyk
שלום
אתמול בלילה עבדתי על השעון וסיימתי אותו

Re: אמור להיות שעון הנה סיימתי

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2013, 13:51
על ידי Moshe_z
ברכות!!!
אני רואה שלא ישנת הרבה לפי חישוב השעות
יצא מיוחד, איך עשית את הפרסה?

Re: אמור להיות שעון הנה סיימתי

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2013, 15:12
על ידי ykyk
שלום
לקחתי עץ וסימנתי מרכז של עיגול עם סכין חיתוך סימנתי עיגול.
לאחר מכן חתכתי עם משור סרט.
כן הלילה לאי שנתי הרבה.