עמוד 1 מתוך 2

שולחן

הודעהפורסם: 02 אוגוסט 2013, 21:20
על ידי ykyk
שולחן
תודה למשה נתן לי עצה לשנות את שם הקובץ לאנגלית וזה אכן עלה .
השתוללתי לעלות את הקובץ.
תודה משה.


שימו לב למטה בצד שמאל יש את המצגת.

Re: שולחן

הודעהפורסם: 02 אוגוסט 2013, 23:58
על ידי umi
השולחן יפה מאד, אשתדל להעתיקו בעתיד.
בהקשר לקונטרסט שיש בין הגוף לבסיס, לא היתי עושה עם צבע סגול . האידאלי היא להמשיך את הצבעים של הגוף או לעשות בצבע של אחת הצבעים של הגוף, כך נראה לי.

Re: שולחן

הודעהפורסם: 03 אוגוסט 2013, 05:40
על ידי ykyk
שלום ותודה
ראשית זאת פעם ראשונה שאני עושה בייץ.
שנית על טעם ועל הרייך אין להתווכח.
שלישית שאלתי אנשים והיה אחד שהיצע לי צבע מהגוני וזה מה שיצא.












השולחן יפה מאד, אשתדל להעתיקו בעתיד.
בהקשר לקונטרסט שיש בין הגוף לבסיס, לא הייתי עושה עם צבע סגול . האידאלי היא להמשיך את הצבעים של הגוף או לעשות בצבע של אחת הצבעים של הגוף, כך נראה לי.

Re: שולחן

הודעהפורסם: 03 אוגוסט 2013, 09:06
על ידי moshik
יפה מאד
עבודה מיוחדת ואישית.

Re: שולחן

הודעהפורסם: 03 אוגוסט 2013, 09:07
על ידי ykyk
תודה ושבת שלום

Re: שולחן

הודעהפורסם: 03 אוגוסט 2013, 21:40
על ידי icemen
עבודה יפה, הרגל כהה מידי לטעמי..
שבוע טוב ויצירה פורייה לכולנו..!

Re: שולחן

הודעהפורסם: 03 אוגוסט 2013, 21:54
על ידי yd
יפה מאוד ,תתחדש ,יצא מקסים.

Re: שולחן

הודעהפורסם: 04 אוגוסט 2013, 19:43
על ידי ykyk
תודה

Re: שולחן

הודעהפורסם: 04 אוגוסט 2013, 20:12
על ידי Pini Gold
עבודה מושקעת.
רק אל תשאיר בשמש.

Re: שולחן

הודעהפורסם: 04 אוגוסט 2013, 20:32
על ידי Moshe_z
כמה עבודה על שולחן אחד קטן!!!
תתחדש