עמוד 1 מתוך 2

צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 15 יולי 2013, 18:59
על ידי ezerzur
עץ סיסם שישב והתייבש , עד שזמנו הגיע , קוטר 25 ס"מ

Re: צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 15 יולי 2013, 19:03
על ידי icemen
יצא יפייפה.. אין על הסיסם..!

Re: צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 15 יולי 2013, 19:44
על ידי Moshe Eshel
איזה גוונים! Rosewood במיטבו...
יותר מדי פעמים מישהו כותב "סיסם" ומקבלים חתיכת עץ לא מעוררת תיאבון.

אה כן, גם הקערה יפה 8)

Re: צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 15 יולי 2013, 21:02
על ידי Pini Gold
יפה הצלחת הזו. מעריך שאין צורך לאתר.

Re: צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 15 יולי 2013, 21:46
על ידי nissim
סליחה על הבורות
אבל כמה זמן לוקח לעשות כזאת צלחת ?

Re: צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 15 יולי 2013, 22:09
על ידי ezerzur
היי ניסים , ראשית אין זו בורות והשאלה גם אינה בדיוק במקומה מאחר והעניין הוא גם מידת המיומנות של החורט , לי לקח שעתיים

Re: צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 16 יולי 2013, 01:04
על ידי umi
עבודה מושלמת וכמובן עץ יפיפה.

Re: צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 16 יולי 2013, 01:15
על ידי dudi
עבודה יפה מאוד.

Re: צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 16 יולי 2013, 10:21
על ידי ye
יפהפה! הצבעים של הסיסם מדהימים!
שאלות טכניות, ברשותך:
-מימדים? עובי?
-כמה זמן ייבשת את גזע הסיסם? האם אטמת את הגדמים, כפי שראיתי שעושים?
-גימור?
תודה,
י.

Re: צלחת עמוקה מסיסם הודי

הודעהפורסם: 16 יולי 2013, 10:51
על ידי ezerzur
היי יוסי ,
הקוטר 25 ס"מ הגובה 6 ס"מ
יובש במשך כשנתיים , פשוט היה מונח במחסן ללא איטום
גימור סנדינג סילר 3 שכבות