עמוד 1 מתוך 1
מחפש חובבים יצרני צעצועי וגילופי עץ מיניאטורים

פורסם:
21 יוני 2013, 14:47
על ידי oz
שלום. אני בן 13 ומגלף בעיקר צעצועי עץ קטנים באולר שווייצרי מחפש פורום שילמד אותי עוד על זה ומעוניין גם לעבור בשלב מסוים למחרטה.
הנה כמה דברים שעשיתי:
Re: מחפש חובבים יצרני צעצועי וגילופי עץ מיניאטורים

פורסם:
21 יוני 2013, 17:15
על ידי ykyk
גילוף זה עיניין מסוכן.
אם לא יודעים לגלף בקלות אפשר להיחתך. " תמיד לעבוד עם הסכין ממך ואלה"
Re: מחפש חובבים יצרני צעצועי וגילופי עץ מיניאטורים

פורסם:
21 יוני 2013, 20:44
על ידי yonchi
אתה יכול ללמוד המון דרך האינטרנט
לדוגמא חפש ב-YOUTUBE תחת חיפוש wood carving או wood witting
ותוכל ללמוד המון תוך זמן קצר וגם אני ישמח לעזור עם יש לך עוד שאלות וכמובן
לעבוד בזהירות רבה ורצוי גם כפפות למקרה שבוא הסכין חס וחלילה תחליק
ואני מחזק את דברי YKYK .
Re: מחפש חובבים יצרני צעצועי וגילופי עץ מיניאטורים

פורסם:
23 יוני 2013, 16:34
על ידי oz
ל ykyk בקשר למה שאמרת על זהירות אני מסכים אבל יודע כבר להשתמש באולר ולהיזהר כי אני מגלף כבר 5 שנים.(למרות שזה לא המון).[/quote]
Re: מחפש חובבים יצרני צעצועי וגילופי עץ מיניאטורים

פורסם:
23 יוני 2013, 17:58
על ידי ykyk
אחת המחוכמות בגילוף הוא להשחיז את הכלי כמו סכין גילוח ואז אם לא עבדים נכון
רוב הסיכויים להיפגע.
אני כותב את זה כי כבר שילמתי שכר לימוד.
אני גם בעוונותיי הרבים גם מגלף.