עמוד 1 מתוך 1

חריטה ראשונה...

הודעהפורסם: 04 ינואר 2008, 22:16
על ידי moshik
תמונות מהנסיונות הראשונים על מחרטה חדשה
זה קפיצת מדרגה רצינית

Re: חריטה ראשונה...

הודעהפורסם: 05 ינואר 2008, 06:20
על ידי eyal
וואאו איזה מחרטה חתיכית איזה זו ?

Re: חריטה ראשונה...

הודעהפורסם: 05 ינואר 2008, 16:50
על ידי ezerzur
נראית , משהו ,משהו שיהיה במזל , תהנה

Re: חריטה ראשונה...

הודעהפורסם: 05 ינואר 2008, 21:51
על ידי Pini Gold
מושיק - תמשיך להוביל בקידמת הטכנולוגיה. כה לחי.

Re: חריטה ראשונה...

הודעהפורסם: 06 ינואר 2008, 04:28
על ידי zigi
מושיק, ראיתי אחת בדיוק כזאת כאן בסן דייגו ב -2800 $ תהנה ממנה ותראה לנו עבודות יפות שעשית. בהצלחה