עמוד 1 מתוך 1

צלחת מהדבקות של עצים שונים , נסיון ראשון

הודעהפורסם: 21 מאי 2013, 12:08
על ידי ezerzur
כל מיני שאריות עצים , מהגוני , בוק , אגוז אפריקאי , סיסם , בקיצור מכל הבא ליד

Re: צלחת מהדבקות של עצים שונים , נסיון ראשון

הודעהפורסם: 21 מאי 2013, 12:11
על ידי yonchi
מגניב נראה מאוד טוב !
השוני בקושי של החומר לא עשה בעיות ?

Re: צלחת מהדבקות של עצים שונים , נסיון ראשון

הודעהפורסם: 21 מאי 2013, 14:07
על ידי ezerzur
חלק מההנאה והאתגר

Re: צלחת מהדבקות של עצים שונים , נסיון ראשון

הודעהפורסם: 21 מאי 2013, 21:01
על ידי yd
תתחדש, נראה יפה,איזה ניגודים.

Re: צלחת מהדבקות של עצים שונים , נסיון ראשון

הודעהפורסם: 21 מאי 2013, 21:20
על ידי gal-galim
יפה מאוד!
תגיד מה זה החומר השחור בין העצים? סוג של אפוקסי? אם כן אשמח אם תתן פרטים עליו.

Re: צלחת מהדבקות של עצים שונים , נסיון ראשון

הודעהפורסם: 22 מאי 2013, 01:08
על ידי umi
רעיון יפה מאוד וגם ביצועה, אנסה להעתיק. אני מנחש שהשחור בין העצים הוא אפוקסי עם פיגמנט ? שסוגר את מיני חללים בין העץ

Re: צלחת מהדבקות של עצים שונים , נסיון ראשון

הודעהפורסם: 22 מאי 2013, 07:07
על ידי ezerzur
חברה , נראה לי שכולם סובלים מבעיית עיוורון צבעים :roll: הצבע הוא כחול ומשמש כפיגמנט לפוליאסטר (הרבה יותר זול מאפוקסי - אבל הרבה יותר רעיל )