עמוד 1 מתוך 1

סביבון

הודעהפורסם: 14 מאי 2013, 14:04
על ידי Omer811
הינה סביבון שחרטתי לאחרונה, זה נחרט על מקדחה כי אין ברשותי מחרטה לצערי....
תמונה
תמונה
תמונה
חוות דעת תתקבל בברכה:)

Re: סביבון

הודעהפורסם: 14 מאי 2013, 17:20
על ידי dudi
מוצא חן בעיני הסביבון שלך.
אשמח ללמוד קצת על תהליך העבודה.

Re: סביבון

הודעהפורסם: 14 מאי 2013, 17:42
על ידי Moshe Eshel
מקסים! מה זה משנה אם יש או אין כלי, אם העבודה יפיפיה?!
וגם התמונות מאוד מוצלחות!

Re: סביבון

הודעהפורסם: 15 מאי 2013, 17:26
על ידי umi
עיצוב יפה וגם עבודה יפה. אפשר גם לצלם את הסביבון בזמן שהוא מסתובב

Re: סביבון

הודעהפורסם: 15 מאי 2013, 17:56
על ידי zvika002
לא חשובה הדרך והאמצעים,חשובה התוצאה.
התוצאה יפה עם האמצעים שברשותך

Re: סביבון

הודעהפורסם: 15 מאי 2013, 18:32
על ידי Omer811
ההיתי שמח לצלם, אבל הוא כבר לא ברשותי :)

Re: סביבון

הודעהפורסם: 15 מאי 2013, 18:37
על ידי Omer811
תודה רבה לכם על התגובות!
הינה הדרך שבה אני עושה את זה:
תמונה
המקדחה מהודקת במלחציים, וגם מוחזקת עם קליבה לשולן, ככה שהיא לא זזה קדימה ואחורה ולא למטה ולמעלה.
תמונה
על המקדחה יש בורג שחתכתי לו את הראש, והוא מוכנס עד הסוף פנימה, ואפשר או לקדוח בחתיכת העץ חור ולהבריג אותה לבורג, או להדביק אותה לחתיכת עץ שעל הבורג עם דבק חם, אפשר גם כמו שעשיתי בסביבון, להחזיק את חתיכת העץ עצמה בתפסנית של המקדחה, את החריטה אני עושה עם מפסלת עץ רגילה, שיוף עד גריט 600, גימור עם שמן פשתן או לכה ואז שיוף עד גריט 2000.
על התמונות היפות אל תודה לי תודו לניקון :)

Re: סביבון

הודעהפורסם: 15 מאי 2013, 18:59
על ידי dudi
תודה על ההסבר.
פתרון נחמד ופשוט.

Re: סביבון

הודעהפורסם: 16 מאי 2013, 07:48
על ידי Moshe Eshel
הי עומר,

כמו שאמרתי הדרך לא חשובה, רק שתהיה מודע שהמקדחה לא נועדה לסוג העבודה הזה, והלחצים של החריטה (העבודה הרצופה והלחץ הצידי) עלולים להשמיד כל מקדחה טובה.

אם אתה מהאיזור שלי (מודיעין, שהם) או שאתה מוכן לנסוע, אתה תמיד מוזמן להתנסות במחרטה אמיתית ולעשות כל מה שהדמיון שלך פינטז עליו...