תודה רבה לכם על התגובות!
הינה הדרך שבה אני עושה את זה:
המקדחה מהודקת במלחציים, וגם מוחזקת עם קליבה לשולן, ככה שהיא לא זזה קדימה ואחורה ולא למטה ולמעלה.
על המקדחה יש בורג שחתכתי לו את הראש, והוא מוכנס עד הסוף פנימה, ואפשר או לקדוח בחתיכת העץ חור ולהבריג אותה לבורג, או להדביק אותה לחתיכת עץ שעל הבורג עם דבק חם, אפשר גם כמו שעשיתי בסביבון, להחזיק את חתיכת העץ עצמה בתפסנית של המקדחה, את החריטה אני עושה עם מפסלת עץ רגילה, שיוף עד גריט 600, גימור עם שמן פשתן או לכה ואז שיוף עד גריט 2000.
על התמונות היפות אל תודה לי תודו לניקון
