עמוד 1 מתוך 1

מחפש המלצות - השחזה כלים לחריטה

הודעהפורסם: 03 אפריל 2013, 21:09
על ידי woodo
כבר כמה שנים אני מסתדר פחות או יותר עם משחזת 3000RPM עם גלגלי לבן 100GRIT
הגיע הזמן להחליט באיזה כיוון ללכת לעתיד ליעל ההשחזה.
-משחזת 6 צול או 8 צול, מהירות 3000 או 1750
-השחזה עיטית באבן מים - TORMEK או סוג דומה

מהן הדעות שלכם חברי, מהן האופציות ואיפו קונים הציוד
ומה סדר גודל של מחירים בארץ, או ואיך עושים ביבוא מחו"ל.
הרבה שאלות. האם יש לך תשובות.
תודה מראש
פיטר

Re: מחפש המלצות - השחזה כלים לחריטה

הודעהפורסם: 03 אפריל 2013, 21:51
על ידי NirS
אני לא מכיר משחזות אבל אני יכול לעזור לך לבצע משלוח מחו"ל. בגדול אתה צריך להכנס לאמזון או כל חנות אחרת, להבין מה אתה מחפש ולראות מחירים. אחרי שאתה מוצא את מה שאתה רוצה להזמין אתה נכנס לאתרי של חברות השילוח השונות (BUY2USA, mustop, TnT etc), שם תמצא מחשבון שמחשב את עלויות השילוח לארץ ולפי זה תוכל להחליט עם איזה חברת שילוח תרצה לעבוד.
קח בחשבון שאתה בוודאי תזדקק לשנאי מתאים אז זה יהווה תוספת לעלויות.

קניה מוצלחת!
ניר

Re: מחפש המלצות - השחזה כלים לחריטה

הודעהפורסם: 04 אפריל 2013, 10:50
על ידי moshik
הייתי מוותר על הTORMEK (היא איטית מידי)

הסט אפ הכי טוב לעניות דעתי (אתה יכול לראות את זה אצלי)

משחזת תלת פאזית עם מהירות משתנה.(8")
התאמת המתקן של TORMEK על המשחזת
כולל האביזרים של TORMEK.

אפשר לרכוש מתאם TORMEK למשחזת רגילה.

Re: מחפש המלצות - השחזה כלים לחריטה

הודעהפורסם: 04 אפריל 2013, 11:47
על ידי yonchi
יש לשפח במנמ מכונה העתק של tormek נראת לא רע בכלל עולה פחות מחצי
מגיע עם אבן 280 שאתה יכול ללטש אותה אם אבן שאתה מקבל ל 1000 בנוסף אתה יכול לקנות אבן שהיא 4000 יפנית שאבן זו אחריה יש מצב שאתה לא צריך אפילו עור ומשחה בחנות המחיר הוא נראה לי 1500~ וזה לפני הנחת חבר של הפורום
בנוסף אתה יכול להזמין מיפן (זול מבחינת עלות אבל מאוד איכותי) אבני מים להשחזה ידנית בעלות של 130 דולר גג שיביאו אותך ל 10,000

אם יש לך עוד שאלות רק תשאל אני ישמח לעזור =)

Re: מחפש המלצות - השחזה כלים לחריטה

הודעהפורסם: 04 אפריל 2013, 12:38
על ידי Pini Gold
moshik כתב:הייתי מוותר על הTORMEK (היא איטית מידי)

הסט אפ הכי טוב לעניות דעתי (אתה יכול לראות את זה אצלי)

משחזת תלת פאזית עם מהירות משתנה.(8")
התאמת המתקן של TORMEK על המשחזת
כולל האביזרים של TORMEK.

אפשר לרכוש מתאם TORMEK למשחזת רגילה.


מושיק,
שלח בבקשה פרטים על המתאם של TORMEK.

פ. גולד

Re: מחפש המלצות - השחזה כלים לחריטה

הודעהפורסם: 04 אפריל 2013, 13:00
על ידי Pini Gold
יש לי גם מכונה של שפח להשחזה. תוצאות טובות אם כי קצת באיטיות לטעמי.
היא מצויידת באביזרים להתאמה לכלים שונים ואף יש לה גלגל מצופה עור להברקה באמצעות משחות ייעודיות.
התוצאות טובות יחסית והתהליך כאמור איטי ולפעמים מייגע, לא שאין לי סבלנות לכל הפרוצדורה, הבעיה היא שכשאני כבר משחיז אז מעמיסים עלי גם את כל סכיני המטבח בבית, הייתי מסתפק בכך אבל אישתי גם מודיעה לכל השכנות. טוב, גם מהן אני לוקח כל סכין ברצינות, מקפיד על הזויות, משחיז, מלטש ומבריק. ובכך זה הופך לתעסוקה למען הקהילה יותר מאשר להשחזת המפסלות שלי. :roll:

Re: מחפש המלצות - השחזה כלים לחריטה

הודעהפורסם: 04 אפריל 2013, 17:15
על ידי Moshe Eshel
לחריטה, אני משתמש כבר הרבה זמן ומאוד מרוצה
משחזת שולחנית 8"
גלגל לבן 120 Grit רוחב 1 אינטש (לא צריך שתי גלגלים, בצד השני בשביל האיזון תשאיר את המקורי).
מהירות 1750 מספיק בהחלט

אני משתמש בסט של וואנווי (Wolverine) ומאוד מרוצה, שמעתי מאחרים שעשו העתק מעץ/מתכת שזה גם עובד טוב מאוד.

אני משלים את ההשחזה על נייר לטש עדין יותר או אבן (תלוי איזה כלי), רוב הכלים אני עובד עם ההשחזה שסיפקה המשחזת.

Re: מחפש המלצות - השחזה כלים לחריטה

הודעהפורסם: 04 אפריל 2013, 18:10
על ידי moshik
בבקשה:

http://www.woodturnerscatalog.com/p/5/- ... -Mount-Set

ורק שתדע שזכויות היוצרים שייכים לי.
הנה ההוכחה:

http://forums.walla.co.il/viewtopic.php ... t=13091450

תחת הכותרת turbo tormek
מתחילת 2009

Re: מחפש המלצות - השחזה כלים לחריטה

הודעהפורסם: 04 אפריל 2013, 22:08
על ידי Pini Gold
תודה מושיק