שאלות של מתחילים...
נתחיל בגילוי נאות- מעולם לא נגעתי במחרטה והידע לי בזה כולל בעיקר את יוטיוב. עם זאת הספקתי ללמוד דבר או שנים. כבר החלטתי שלא אקנה מחרטה אלא אבנה אות מעץ בעצמי. בהתחלה חשבתי על הנעת פדל אולם ראיתי שזה לא ממש אפקטיבי. יש כמה שאלות שיקלו עלי מאוד בתהליך הבנייה.
הציר- זה חלק שממש לא הבנתי מה קורה שם ראיתי בסירטונים שמכניסים צ'אק וזהו, זה נתפס בלי הברגה ובלי כלום אפילו שהצינור חלול איך זה קורה?
גם בנוגע לציר- איזה גודל של צינור מתכת יהיה הכי נוח לשימוש?
עוקצים- עוקצ חי הוא דבר הכרחי או שאפשר להיסתפק גם במת?
תודה רבה
הציר- זה חלק שממש לא הבנתי מה קורה שם ראיתי בסירטונים שמכניסים צ'אק וזהו, זה נתפס בלי הברגה ובלי כלום אפילו שהצינור חלול איך זה קורה?
גם בנוגע לציר- איזה גודל של צינור מתכת יהיה הכי נוח לשימוש?
עוקצים- עוקצ חי הוא דבר הכרחי או שאפשר להיסתפק גם במת?
תודה רבה