עמוד 1 מתוך 1

אם אני מייצר אגרטל מעץ ? במה אני יכול לצבוע/למרוח

הודעהפורסם: 19 מרץ 2013, 17:10
על ידי wito
שהוא ישאר להרבה זמן ללא צורך למרוח אותו כל פעם?
עדיף ע"ב שקוף. כמו לקה למשל.

מחפש פתרון שישאר לפחות להרבה מאוד שנים.
אז אולי צריך טיפול אחר?
מאיזה סוג עץ עדיף להכין לפי המגבלות המתוארות.
תודה.

Re: אם אני מייצר אגרטל מעץ ? במה אני יכול לצבוע/למרוח

הודעהפורסם: 19 מרץ 2013, 22:45
על ידי yd
זה הפתרון,לאחר החריטה למרוח סנידקסילר ליטוש עד 600 ולאחר מכן לכה ,זה מה שעושים כולם .

Re: אם אני מייצר אגרטל מעץ ? במה אני יכול לצבוע/למרוח

הודעהפורסם: 20 מרץ 2013, 23:06
על ידי i-pink
לכה סינטטית, ניטרו, אפוקסי, וכו'.

לרוב זה עמיד מאוד במים.