עמוד 1 מתוך 1

שימור עץ

הודעהפורסם: 09 מרץ 2013, 23:15
על ידי elazar
בס"ד
שלום, יש לי חתיכת ענף ע גפן שגזמתי, קילפתי את הקליפה החיצונית והוא השאר ככה שבוע בבית, וגיליתי עכשיו שהוא נסדק קצת באמצע, הוא גם יבש יותר כמובן. אני מתכוון ב"ה לגלף אותו לעמוד, איך צריך לשמר אותו עד הגילוף, כדי לשמור על הלחות וכו'? ואיך מאז והלאה?
תודה רבה!
אלעזר.

Re: שימור עץ

הודעהפורסם: 11 מרץ 2013, 10:06
על ידי gal-galim
שלום
תלוי בגודל אם קטן מספיק הכי טוב לשים בשקית ולהכניס למקפיא, או להשאיר טבול במים לגמרי ללא מגע עם האוויר .
אם גדול אז תנסה לעטוף בשקית ניילון ואולי תצליח לשמור אותו לח עד לגילוף, צריך לדעת שעץ זית הוא עץ סדיקקקק ביותר
בהצלחה

Re: שימור עץ

הודעהפורסם: 11 מרץ 2013, 10:14
על ידי icemen
גל גלים, הוא מדבר על ענף גפן..

Re: שימור עץ

הודעהפורסם: 11 מרץ 2013, 12:52
על ידי nissim
תבדוק שאין לך בפנים תולעת
אם זה גזע ראשי אז יש סיכוי שיש בו תולעת
היא נקראת ״פארופטה״
והיא אוכלת מבפנים