עמוד 1 מתוך 2
3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
09 מרץ 2013, 22:42
על ידי umi
שלושת הקערות זית, למרות הפגמים בעץ המשכתי לחרות, ונראה מה יוצא
האגרטל לא מדדתי אבל היא די גבוהה.
Re: 3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
09 מרץ 2013, 23:52
על ידי moshik
אני ממש אוהב את העבודות שלך
Re: 3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
09 מרץ 2013, 23:55
על ידי icemen
יופי של עבודות..!
Re: 3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
10 מרץ 2013, 09:11
על ידי Alex Milch
לטעמי זה מה שיפה בעץ זית, הפגמים, ומן המעט שלמדתי בחריטה הרי שעץ שהוא לא שלם די קשה לחריטה, במיוחד זית שהוא יבש ועשית את זה מאד יפה.
Re: 3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
10 מרץ 2013, 16:25
על ידי haimh
הקערות ממש יפות, בכלל עץ זית הוא עץ מיוחד.
החלקים עם החורים נותנים רק אופי וייחודויות לכלי.
Re: 3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
10 מרץ 2013, 19:08
על ידי shlomi
זה ממש כמו גבינה שוויצרית ככל שיש יותר חורים כך יותר טעים ובמקרה שלנו יפה כל הכבוד ממש יפה
Re: 3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
10 מרץ 2013, 22:03
על ידי ykyk
יפה מאוד
Re: 3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
10 מרץ 2013, 22:41
על ידי zvika002
עבודות יפות מאד
ה"פגמים" שבעץ רק מוסיפים לייחודיות של העבודה שלך
Re: 3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
11 מרץ 2013, 01:21
על ידי umi
וואוווו, איזה מחמאות ממש מחמם את ליבי.
תודה רבה לכולם.
לציין שמאז שאני בפורום, קצב העבודה שלי התגבר פי כמה, וזה בגלל ה FEEDBACK, חיובי או לא (ביקורת בונה), העיקר שיש משהוא שמיתיחס,
שולח עוד תמונה שבעיני מאוד מוצא חן ומשום מה לא עלתה
שוב תודה
Re: 3 קערות זית, שתיים דפוקות טיבעית

פורסם:
11 מרץ 2013, 18:49
על ידי Pini Gold
אמנם קצת באיחור כי לא הייתי בארץ - מצא חן בעיני מאוד במיוחד שזה עץ זית וקשה לעבוד איתו.