עמוד 1 מתוך 2
ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
08 פברואר 2013, 08:44
על ידי moshik
צילום של מחיר קערת עץ (מעץ אורן

)
זה פה בתל אביב.
Re: ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
08 פברואר 2013, 09:07
על ידי Moshe Eshel
moshik כתב:צילום של מחיר קערת עץ (מעץ אורן

)
זה פה בתל אביב.
איפה זה צולם? (באיזו חנות), ואולי יש לך תמונה של כל הקערה?
Re: ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
08 פברואר 2013, 16:46
על ידי moshik
טולמנס בגן העיר
Re: ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
08 פברואר 2013, 20:02
על ידי shlomi
לפי המחיר הזה יש לי במחסן את אי המטמון

Re: ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
09 פברואר 2013, 09:55
על ידי sarit zur
חחחחחחחח.... שלומי.... לגמרי....
באיזה סרט אנשים חיים?????????

Re: ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
09 פברואר 2013, 22:15
על ידי gal-galim
אני קצת מאוכזב מתגובות של החרטים שביננו.
אני הייתי מצפה לתגובות מפרגנות יותר שכוללות את המילה שאפו וכדומה, לאו דווקא למוכר אלא לקהל הישראלי שמוכן לקנות מוצר עץ מעבודת יד במחיר כזה .
למה מנורה מצוקמקת יכולה להימכר באלפים וקערה שכולה עבודת יד ומקצוענות ובטח בקטרים הללו לא יכולה?
ותחשבו על זה!!!
נ.ב.
לא אני יוצר הקערה .
Re: ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
09 פברואר 2013, 22:22
על ידי ranshara
אנחנו לא רואים פה את הקערה אלא רק את קצהה יכול להיות שהיא שווה ככה. לא לכולם יש מחרטה בבית ויודעים את רזי המקצוע גם קוטר של 50 ס"מ הוא לא קטן ולא כל אחד פה מסוגל להגיע לקטרים כאלו ללא קשיים.
איזה מחיר אתם הייתם שמים על עבודתכם??
Re: ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
09 פברואר 2013, 23:27
על ידי icemen
לי נראה שהמחיר מתייחס ל-343 ש"ח בלבד.. טעו והשמיטו נקודה.. קערה בגודל 50 ס"מ,הייתי מוכר בכיף ב-350 ש"ח..
אלא שאין קונים לזה באזורי.. וחבל..
Re: ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
09 פברואר 2013, 23:38
על ידי najimovm
בעבודות אמנות ואומנות המחיר לא אמור לכסות את עלות חומר הגלם, וגם לא את שעת העבודה או כמה שעות שהושקעו.
בכמה נמכרת תמונה של קנדינסקי, או כל צייר מופשט אחר? כמה עולים ציורים של פיקסו, שנראים כמו ציור של ילד בן 5?
דרך אגב, מהמעט שרואים בתמונה, בתחתית הקערה יש inlay, ועוד סוג של עץ, ככה שזה לא סתם לתקוע את המפסלת בחתיכת עץ מסתובבת...
Re: ברכות למיליונרים החדשים

פורסם:
10 פברואר 2013, 00:03
על ידי dudi
אני קצת מאוכזב מתגובות של החרטים שביננו.
אני הייתי מצפה לתגובות מפרגנות יותר שכוללות את המילה שאפו וכדומה, לאו דווקא למוכר אלא לקהל הישראלי שמוכן לקנות מוצר עץ מעבודת יד במחיר כזה .
אני מסכים איתך ב 100% בעיקר כשכל מה שאנחנו יודעים על העבודה זה "קערה מעץ אורן" ואפילו לא רואים תמונות מלאות של המוצר.
השאלה של איך לתמחר עבודות עץ עולה בהרבה פורומים והתשובות עליה רבות ומגוונות אבל הרבה עבודות הן פריטים יחודיים שנעשו בעבודת יד ומעבר לחומר ושעות עבודה יש בהן גם רעיון ואולי אף מסר או אמירה אמנותית. מה המחיר של האלמנטים האלו?
מושיק, האם יש לך תמונות נוספות של הקערה?