מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפל
טרי מהתנור
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/
ezerzur כתב:טרי מהתנור
ezerzur כתב:אכן כן
Pini Gold כתב:מיוחד ומעשיר את הכלי.
אגב, האם הקודקוד (השפיץ) של ה INLAY מעובד ידנית?
לאשל יקירי -
לא תמיד חשוב כיצד עושים אך זו לא בושה לשאול אם לא יודעים - למרות שאיך שיצא חשוב יותר לפעמים.
Moshe Eshel כתב:Pini Gold כתב:מיוחד ומעשיר את הכלי.
אגב, האם הקודקוד (השפיץ) של ה INLAY מעובד ידנית?
לאשל יקירי -
לא תמיד חשוב כיצד עושים אך זו לא בושה לשאול אם לא יודעים - למרות שאיך שיצא חשוב יותר לפעמים.
פיני, אולי לא הובנתי נכונה...
כידוע אין לי בעיה עם הסברים, בסך הכל זו אחת הסיבות העקריות שאנחנו פה (האתר, לא היקום). מהיכרותי הקצרה עם הפורום, שמתי לב שעד שמישהו לא מעלה פואנטת טכניקה (כמו שמה, או שלב חשוב בתהליך) כמעט אף אחד לא שואל "איך עשית את זה?", אבל ברגע שמוזכר שביב של "איך" פתאום השאלות באות יותר בקלות - אז זו מטרת התרגיל...