עמוד 1 מתוך 2

מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפל

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 12:44
על ידי ezerzur
טרי מהתנור

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 12:54
על ידי Moshe Eshel
ezerzur כתב:טרי מהתנור


איזה יופי!
זו עבודה עם ראוטר ואינדקס? או טכניקה אחרת?

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 13:25
על ידי ezerzur
אכן כן

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 13:34
על ידי Moshe Eshel
ezerzur כתב:אכן כן

3 2 1....
איפה ההוא ששואל "מה זה עבודה עם ראוטר ואינדקס"?\
:lol:

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 13:59
על ידי zvika002
יפה מאד
מה המידות?

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 14:30
על ידי ezerzur
גובה 3.8 ס"מ קוטר 11ס"מ

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 14:56
על ידי Pini Gold
מיוחד ומעשיר את הכלי.

אגב, האם הקודקוד (השפיץ) של ה INLAY מעובד ידנית?

לאשל יקירי -
לא תמיד חשוב כיצד עושים אך זו לא בושה לשאול אם לא יודעים - למרות שאיך שיצא חשוב יותר לפעמים.

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 16:27
על ידי Moshe Eshel
Pini Gold כתב:מיוחד ומעשיר את הכלי.

אגב, האם הקודקוד (השפיץ) של ה INLAY מעובד ידנית?

לאשל יקירי -
לא תמיד חשוב כיצד עושים אך זו לא בושה לשאול אם לא יודעים - למרות שאיך שיצא חשוב יותר לפעמים.

פיני, אולי לא הובנתי נכונה...
כידוע אין לי בעיה עם הסברים, בסך הכל זו אחת הסיבות העקריות שאנחנו פה (האתר, לא היקום). מהיכרותי הקצרה עם הפורום, שמתי לב שעד שמישהו לא מעלה פואנטת טכניקה (כמו שמה, או שלב חשוב בתהליך) כמעט אף אחד לא שואל "איך עשית את זה?", אבל ברגע שמוזכר שביב של "איך" פתאום השאלות באות יותר בקלות - אז זו מטרת התרגיל...

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 16:52
על ידי ezerzur
פיני בגלל צורת העבודה עם הראוטר נוצר מצב של "עין" ראשית יוצרים את הצורה הראשונית של הקערה , הראוטר מחובר למתקן שמוליך אותו בצורה ישרה לכן נוצרת צורת העין בעובד עצמו (ההתקרבות וההתרחקות של הסכין מהעובד . )
מקווה שהבהרתי את הנקודה

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהפורסם: 11 ינואר 2013, 23:42
על ידי Pini Gold
Moshe Eshel כתב:
Pini Gold כתב:מיוחד ומעשיר את הכלי.

אגב, האם הקודקוד (השפיץ) של ה INLAY מעובד ידנית?

לאשל יקירי -
לא תמיד חשוב כיצד עושים אך זו לא בושה לשאול אם לא יודעים - למרות שאיך שיצא חשוב יותר לפעמים.

פיני, אולי לא הובנתי נכונה...
כידוע אין לי בעיה עם הסברים, בסך הכל זו אחת הסיבות העקריות שאנחנו פה (האתר, לא היקום). מהיכרותי הקצרה עם הפורום, שמתי לב שעד שמישהו לא מעלה פואנטת טכניקה (כמו שמה, או שלב חשוב בתהליך) כמעט אף אחד לא שואל "איך עשית את זה?", אבל ברגע שמוזכר שביב של "איך" פתאום השאלות באות יותר בקלות - אז זו מטרת התרגיל...


------------------------------------
אשל, הובנת נכונה מלכתחילה.
עזר - תודה על ההבהרה.