מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפל
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ
איזה יופי! זו עבודה עם ראוטר ואינדקס? או טכניקה אחרת?
Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ
3 2 1.... איפה ההוא ששואל "מה זה עבודה עם ראוטר ואינדקס"?\
Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפיפה מאד
מה המידות?
Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפגובה 3.8 ס"מ קוטר 11ס"מ
Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפמיוחד ומעשיר את הכלי.
אגב, האם הקודקוד (השפיץ) של ה INLAY מעובד ידנית? לאשל יקירי - לא תמיד חשוב כיצד עושים אך זו לא בושה לשאול אם לא יודעים - למרות שאיך שיצא חשוב יותר לפעמים.
Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ
פיני, אולי לא הובנתי נכונה... כידוע אין לי בעיה עם הסברים, בסך הכל זו אחת הסיבות העקריות שאנחנו פה (האתר, לא היקום). מהיכרותי הקצרה עם הפורום, שמתי לב שעד שמישהו לא מעלה פואנטת טכניקה (כמו שמה, או שלב חשוב בתהליך) כמעט אף אחד לא שואל "איך עשית את זה?", אבל ברגע שמוזכר שביב של "איך" פתאום השאלות באות יותר בקלות - אז זו מטרת התרגיל...
Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפפיני בגלל צורת העבודה עם הראוטר נוצר מצב של "עין" ראשית יוצרים את הצורה הראשונית של הקערה , הראוטר מחובר למתקן שמוליך אותו בצורה ישרה לכן נוצרת צורת העין בעובד עצמו (ההתקרבות וההתרחקות של הסכין מהעובד . )
מקווה שהבהרתי את הנקודה
Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ
------------------------------------ אשל, הובנת נכונה מלכתחילה. עזר - תודה על ההבהרה.
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||