חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפל

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפל

הודעהעל ידי ezerzur » 11 ינואר 2013, 12:44

טרי מהתנור
קבצים מצורפים
Picture 013.jpg
Picture 012.jpg
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 11 ינואר 2013, 12:54

ezerzur כתב:טרי מהתנור


איזה יופי!
זו עבודה עם ראוטר ואינדקס? או טכניקה אחרת?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהעל ידי ezerzur » 11 ינואר 2013, 13:25

אכן כן
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 11 ינואר 2013, 13:34

ezerzur כתב:אכן כן

3 2 1....
איפה ההוא ששואל "מה זה עבודה עם ראוטר ואינדקס"?\
:lol:
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהעל ידי zvika002 » 11 ינואר 2013, 13:59

יפה מאד
מה המידות?
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהעל ידי ezerzur » 11 ינואר 2013, 14:30

גובה 3.8 ס"מ קוטר 11ס"מ
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהעל ידי Pini Gold » 11 ינואר 2013, 14:56

מיוחד ומעשיר את הכלי.

אגב, האם הקודקוד (השפיץ) של ה INLAY מעובד ידנית?

לאשל יקירי -
לא תמיד חשוב כיצד עושים אך זו לא בושה לשאול אם לא יודעים - למרות שאיך שיצא חשוב יותר לפעמים.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 11 ינואר 2013, 16:27

Pini Gold כתב:מיוחד ומעשיר את הכלי.

אגב, האם הקודקוד (השפיץ) של ה INLAY מעובד ידנית?

לאשל יקירי -
לא תמיד חשוב כיצד עושים אך זו לא בושה לשאול אם לא יודעים - למרות שאיך שיצא חשוב יותר לפעמים.

פיני, אולי לא הובנתי נכונה...
כידוע אין לי בעיה עם הסברים, בסך הכל זו אחת הסיבות העקריות שאנחנו פה (האתר, לא היקום). מהיכרותי הקצרה עם הפורום, שמתי לב שעד שמישהו לא מעלה פואנטת טכניקה (כמו שמה, או שלב חשוב בתהליך) כמעט אף אחד לא שואל "איך עשית את זה?", אבל ברגע שמוזכר שביב של "איך" פתאום השאלות באות יותר בקלות - אז זו מטרת התרגיל...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהעל ידי ezerzur » 11 ינואר 2013, 16:52

פיני בגלל צורת העבודה עם הראוטר נוצר מצב של "עין" ראשית יוצרים את הצורה הראשונית של הקערה , הראוטר מחובר למתקן שמוליך אותו בצורה ישרה לכן נוצרת צורת העין בעובד עצמו (ההתקרבות וההתרחקות של הסכין מהעובד . )
מקווה שהבהרתי את הנקודה
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: מעלילות השבוע - צלוחית / קערית מ"ספלי עם הטבעת מייפ

הודעהעל ידי Pini Gold » 11 ינואר 2013, 23:42

Moshe Eshel כתב:
Pini Gold כתב:מיוחד ומעשיר את הכלי.

אגב, האם הקודקוד (השפיץ) של ה INLAY מעובד ידנית?

לאשל יקירי -
לא תמיד חשוב כיצד עושים אך זו לא בושה לשאול אם לא יודעים - למרות שאיך שיצא חשוב יותר לפעמים.

פיני, אולי לא הובנתי נכונה...
כידוע אין לי בעיה עם הסברים, בסך הכל זו אחת הסיבות העקריות שאנחנו פה (האתר, לא היקום). מהיכרותי הקצרה עם הפורום, שמתי לב שעד שמישהו לא מעלה פואנטת טכניקה (כמו שמה, או שלב חשוב בתהליך) כמעט אף אחד לא שואל "איך עשית את זה?", אבל ברגע שמוזכר שביב של "איך" פתאום השאלות באות יותר בקלות - אז זו מטרת התרגיל...


------------------------------------
אשל, הובנת נכונה מלכתחילה.
עזר - תודה על ההבהרה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים