עמוד 1 מתוך 1

קופסא

הודעהפורסם: 08 דצמבר 2012, 12:26
על ידי ezerzur
קופסא ממהגוני , פיניאל מהגוני , מכסה - בוק ביצות

Re: קופסא

הודעהפורסם: 08 דצמבר 2012, 12:30
על ידי ezerzur
אותה קופסא הפיניאל הוחלף מימדים -קוטר 12 ס"מ גובה 5 ס"מ

Re: קופסא

הודעהפורסם: 08 דצמבר 2012, 15:05
על ידי Pini Gold
צורה מקורית ויפה בעיני. (סביבון ?)
מזכיר לי שהערב מדליקים נר ראשון.

מדהים הניגוד הזה בגווני העץ.

Re: קופסא

הודעהפורסם: 08 דצמבר 2012, 17:43
על ידי zvika002
קןפסה יפה מאד
מעדיף את הפיניאל הראשון על פני השני( טעם אישי)
הייתי מקטין את קוטרי הצוואר(2 מקומות) בפיניאל הראשון

Re: קופסא

הודעהפורסם: 08 דצמבר 2012, 18:43
על ידי gal-galim
עבודה יפה
ניגוד יפה של צבעים בעץ.
לעניות דעתי שני הפיניאלים לא לגמרי מתאימים, אם להביט על הצורה הכללית של הקופסא-נמוכה ושמנה, הייתי מתאים לה פיניאל שמדבר באותה השפה.
מכל מקום, עבודה ללא ספק ברמה גבוהה, אני אוהב את העובדה שאתה חיפשת את הפיניאל הנכון, והחלפת את הראשון, כי לפעמים קיימת בנו נטייה להתאהב במשהו, ללא יכולת לבקר אותו אובייקטיבית, חנוכה שמח .

Re: קופסא

הודעהפורסם: 08 דצמבר 2012, 18:46
על ידי umi
קופסא יפה ומקורית בצורתה

Re: קופסא

הודעהפורסם: 08 דצמבר 2012, 19:29
על ידי icemen
עבודה יפה.. !