עמוד 1 מתוך 1

הקערה הראשונה שלי

הודעהפורסם: 01 דצמבר 2012, 23:46
על ידי ervin
אני לומד חריטה אצל יחיאל אדם נחמד מאוד את הקערה חרטתי מעץ פיקוס שימו לב
לצורה היפה של העץ קוטר 25 גובה 9 גמר בסילר.[/img]

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהפורסם: 01 דצמבר 2012, 23:54
על ידי ranshara
יפה מאוד,
מטלון??
רן.

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהפורסם: 02 דצמבר 2012, 08:54
על ידי zvika002
עבודה יפה וטקסטורה יפה של העץ.
לטעמי, עובי הדופן של הקערה גדול מדי.נסה להקטין את עובי הדופן

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהפורסם: 02 דצמבר 2012, 15:56
על ידי gal-galim
קערה יפה -מסכים עם קודמי הדופן עבה במקצת - אך לכל הדעות מאוד יפה

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהפורסם: 02 דצמבר 2012, 18:32
על ידי ykyk
עבודה יפה
לגבי עובי הדופן זה בא עם הניסיון ואז עובי הדופן יותר דקה

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהפורסם: 02 דצמבר 2012, 22:45
על ידי i-pink
נראה חמוד, מזכיר את הקערות שרואים בסרטים במנזרים..

מעבר לזה, פיקוס זה עץ עם שורשים איומים, ליצור ממנו עבודות נגרות זו ברכה :)

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהפורסם: 04 דצמבר 2012, 22:59
על ידי GILY
יחיאל מטלון ?
הרווחת :lol:

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהפורסם: 05 דצמבר 2012, 00:51
על ידי ezerzur
יופי