הקערה הראשונה שלי
אני לומד חריטה אצל יחיאל אדם נחמד מאוד את הקערה חרטתי מעץ פיקוס שימו לב
לצורה היפה של העץ קוטר 25 גובה 9 גמר בסילר.[/img]
לצורה היפה של העץ קוטר 25 גובה 9 גמר בסילר.[/img]
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/