אני לומד חריטה אצל יחיאל אדם נחמד מאוד את הקערה חרטתי מעץ פיקוס שימו לב
לצורה היפה של העץ קוטר 25 גובה 9 גמר בסילר.[/img]
הקערה הראשונה שלי
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
הקערה הראשונה שליאני לומד חריטה אצל יחיאל אדם נחמד מאוד את הקערה חרטתי מעץ פיקוס שימו לב
לצורה היפה של העץ קוטר 25 גובה 9 גמר בסילר.[/img]
Re: הקערה הראשונה שלייפה מאוד,
מטלון?? רן.
Re: הקערה הראשונה שליעבודה יפה וטקסטורה יפה של העץ.
לטעמי, עובי הדופן של הקערה גדול מדי.נסה להקטין את עובי הדופן
Re: הקערה הראשונה שליקערה יפה -מסכים עם קודמי הדופן עבה במקצת - אך לכל הדעות מאוד יפה
Re: הקערה הראשונה שליעבודה יפה
לגבי עובי הדופן זה בא עם הניסיון ואז עובי הדופן יותר דקה
Re: הקערה הראשונה שלינראה חמוד, מזכיר את הקערות שרואים בסרטים במנזרים..
מעבר לזה, פיקוס זה עץ עם שורשים איומים, ליצור ממנו עבודות נגרות זו ברכה
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||