עמוד 1 מתוך 1

מכתש ועלי

הודעהפורסם: 30 נובמבר 2012, 16:58
על ידי eyal g
עשיתי מכתש מסיסם ועלי ממהגוני.
הסיסם היה בדרך לקמין בגלל חורי מכרסמים, ובעקבות דיון פה החלטתי לתת לו עוד צ'אנס לשימחתי.
הגימור החיצוני בFRICTION POLISH, אבל השוס הגדול הוא הגימור הפנימי - אין. למדתי שאם משתמשים בנסורת במהירות גבוהה השמן הטיבעי של העץ נותן ברק.
הופתעתי מאיכות הגימור ללא כל חומר נוסף. תנסו בבית
איל

Re: מכתש ועלי

הודעהפורסם: 30 נובמבר 2012, 23:29
על ידי yd
עבודה יפה .מדוע העלי נראה דק ?

Re: מכתש ועלי

הודעהפורסם: 01 דצמבר 2012, 03:55
על ידי umi
קודם כל העבודה והעץ יפים מאו.
שנית: מצתרף לקודמי ומרחיב: נראה לי שהמכתש צריך להיות יותר צר ולא עם שיפוע וגם יותר גבוהה, כי הדברים שאתה כותש יעופו אחוצה. היתי עושה את המקל בעובי כחצי מהקותר של התחתית כדי שיהיה יעיל.
אני קצת מבשל, לכן אני מרשה להצמי להגיב. אם אני תועה, תתקנו אותי.

יוצרו עבור אבא שלי. ואני מחכה לשמוע פידבק ממנו

הודעהפורסם: 01 דצמבר 2012, 10:04
על ידי eyal g
אני מקבל את ההערות ואבדוק אותם.
מקסימום יהיו קישוט בסלון.
תודה

Re: מכתש ועלי

הודעהפורסם: 04 דצמבר 2012, 13:12
על ידי ezerzur
יפה מאד , למרות זוית הצילום ראיתי את הסדקים / פיצוצים בעץ ,מלא אותם בציאנו אקרילט - דבק CA גם יחזק את העבודה וימנע המשך פתיחה של הסדק

השתמשתי בדבק CA מבחוץ, אבל המכתש מיועד עבור אוכל ולכן לא

הודעהפורסם: 07 דצמבר 2012, 12:49
על ידי eyal g
ביצעתי מבפנים, גם לא גימור