עמוד 1 מתוך 1

עוד כלי מוכער

הודעהפורסם: 20 נובמבר 2012, 14:50
על ידי ykyk
שלום
כלי מסיסם שבו אני משחק עם הרגל מאיפה היא תצא ולאן היא תגיע.
מידות:34.5X15.5 ס"מ.
סיום : סנדיק סילר ופרנץ פוליש עם גלגל בד להברקה.

Re: עוד כלי מוכער

הודעהפורסם: 20 נובמבר 2012, 22:49
על ידי icemen
כלי יפייפה, יצא מדהים..!

Re: עוד כלי מוכער

הודעהפורסם: 20 נובמבר 2012, 23:04
על ידי zvika002
למה מכוער?
מיוחד מאד
חריטה ב-2 צירים היא מיוחדת עם תוצאות מרשימות

Re: עוד כלי מוכער

הודעהפורסם: 21 נובמבר 2012, 00:55
על ידי umi
עבודה מאוד מיוחדת ויפה, האם יש גבול ליצירה ?

Re: עוד כלי מוכער

הודעהפורסם: 21 נובמבר 2012, 01:45
על ידי i-pink
לא מכוער בכלל. אפילו מאוד יפה.

אבל מה זה?

Re: עוד כלי מוכער

הודעהפורסם: 21 נובמבר 2012, 03:28
על ידי ykyk
שלום
אני אענה לכולם.
תודה על התגובות שלכם.
בקשר למכוער הוא קצת שונה .אבל אני לא חושב מכוער.
אני חושב שצריך להקטין קצת את הכדור.
בזכות זה שאני חורט בשני צירים אני יכול לקבוע מאיפה יצאת הרגל ולאן היא תגיע.
ביי

Re: עוד כלי מוכער

הודעהפורסם: 21 נובמבר 2012, 03:31
על ידי ykyk
הרעיון היה לעשות קשר במרכז .אבל פחדתי להסתבך עם זה אז השארתי
את הכדור בשלמותו

מיוחד מאוד

הודעהפורסם: 21 נובמבר 2012, 23:39
על ידי eyal g
לא הצלחתי להבין איך חרטת בצורה אקצנטרית.
נראה כאילו הדפינה בתמונות הכי ממורכזת שאפשר.
תוכל אולי להסביר?

Re: מיוחד מאוד כתבתי הסבר אני לא יודע למה הוא לא מופיע

הודעהפורסם: 22 נובמבר 2012, 02:15
על ידי ykyk
שלום
החריטה היא בשני צירים.
יש תמונות אבל בכול זאת אני אסביר.
1. אני עושה את הגזע עגול וקובע את גבולות הקערה והבסיס ועושה מקום
לפוטר משני הצדדים.
2.אני מוציא את הגזע ותופס אותו בין עוקצים במרכז של הגזע ואז אני חורט
משני הצדדים.
ויוצא לי כמו פרוסה כשבמרכז חרטתי כדור בין הבסיס לגביע .ואז לקחתי את זה למשור סרט וחתכתי.
3. אחרי זה עבודה ידנית עם פצירה לעגל ולעדן את כל העסק.
הכנסתי גם הסבר בתמונות.
המשך יום טוב

Re: עוד כלי מוכער

הודעהפורסם: 22 נובמבר 2012, 02:20
על ידי ykyk
שלום
החריטה היא בשני צירים.
יש תמונות אבל בכול זאת אני אסביר.
1. אני עושה את הגזע עגול וקובע את גבולות הקערה והבסיס ועושה מקום
לפוטר משני הצדדים.
2.אני מוציא את הגזע ותופס אותו בין עוקצים במרכז של הגזע ואז אני חורט
משני הצדדים.
ויוצא לי כמו פרוסה כשבמרכז חרטתי כדור בין הבסיס לגביע .ואז לקחתי את זה למשור סרט וחתכתי.
3. אחרי זה עבודה ידנית עם פצירה לעגל ולעדן את כל העסק.

תיאור:
העבודה פה אחרי חיתוך במשור הסרט
תיאור:
חריטה בציר השני ואני עושה אותו פרוסה.
החריטה היא משני הצדדים
תיאור:
חריטה בציר שני מהצד הראשון
תיאור:
העץ נמצא בין העוקצים ואני מתחיל לחרוט