שלום
כלי מסיסם שבו אני משחק עם הרגל מאיפה היא תצא ולאן היא תגיע.
מידות:34.5X15.5 ס"מ.
סיום : סנדיק סילר ופרנץ פוליש עם גלגל בד להברקה.
עוד כלי מוכער
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עוד כלי מוכערשלום
כלי מסיסם שבו אני משחק עם הרגל מאיפה היא תצא ולאן היא תגיע. מידות:34.5X15.5 ס"מ. סיום : סנדיק סילר ופרנץ פוליש עם גלגל בד להברקה.
Re: עוד כלי מוכערלמה מכוער?
מיוחד מאד חריטה ב-2 צירים היא מיוחדת עם תוצאות מרשימות
Re: עוד כלי מוכערעבודה מאוד מיוחדת ויפה, האם יש גבול ליצירה ?
Re: עוד כלי מוכערלא מכוער בכלל. אפילו מאוד יפה.
אבל מה זה?
Re: עוד כלי מוכערשלום
אני אענה לכולם. תודה על התגובות שלכם. בקשר למכוער הוא קצת שונה .אבל אני לא חושב מכוער. אני חושב שצריך להקטין קצת את הכדור. בזכות זה שאני חורט בשני צירים אני יכול לקבוע מאיפה יצאת הרגל ולאן היא תגיע. ביי
Re: עוד כלי מוכערהרעיון היה לעשות קשר במרכז .אבל פחדתי להסתבך עם זה אז השארתי
את הכדור בשלמותו
מיוחד מאודלא הצלחתי להבין איך חרטת בצורה אקצנטרית.
נראה כאילו הדפינה בתמונות הכי ממורכזת שאפשר. תוכל אולי להסביר?
Re: מיוחד מאוד כתבתי הסבר אני לא יודע למה הוא לא מופיעשלום
החריטה היא בשני צירים. יש תמונות אבל בכול זאת אני אסביר. 1. אני עושה את הגזע עגול וקובע את גבולות הקערה והבסיס ועושה מקום לפוטר משני הצדדים. 2.אני מוציא את הגזע ותופס אותו בין עוקצים במרכז של הגזע ואז אני חורט משני הצדדים. ויוצא לי כמו פרוסה כשבמרכז חרטתי כדור בין הבסיס לגביע .ואז לקחתי את זה למשור סרט וחתכתי. 3. אחרי זה עבודה ידנית עם פצירה לעגל ולעדן את כל העסק. הכנסתי גם הסבר בתמונות. המשך יום טוב
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 22 נובמבר 2012, 07:01, נערך 2 פעמים בסך הכל.
Re: עוד כלי מוכערשלום
החריטה היא בשני צירים. יש תמונות אבל בכול זאת אני אסביר. 1. אני עושה את הגזע עגול וקובע את גבולות הקערה והבסיס ועושה מקום לפוטר משני הצדדים. 2.אני מוציא את הגזע ותופס אותו בין עוקצים במרכז של הגזע ואז אני חורט משני הצדדים. ויוצא לי כמו פרוסה כשבמרכז חרטתי כדור בין הבסיס לגביע .ואז לקחתי את זה למשור סרט וחתכתי. 3. אחרי זה עבודה ידנית עם פצירה לעגל ולעדן את כל העסק. תיאור: העבודה פה אחרי חיתוך במשור הסרט תיאור: חריטה בציר השני ואני עושה אותו פרוסה. החריטה היא משני הצדדים תיאור: חריטה בציר שני מהצד הראשון תיאור: העץ נמצא בין העוקצים ואני מתחיל לחרוט
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||