עמוד 1 מתוך 1
לחרטים - שאלה

פורסם:
18 נובמבר 2012, 19:18
על ידי Pini Gold
אני חורט לפעמים והצטברו אצלי כבר הרבה מפסלות חריטה ואני מתלבט באיזה שיטה ראוי לאחסן אותם באופן שיהיו נגישים לעת הצורך, מסודרים, גלויים ונוחים לשליפה והחלפה קלה בעת העבודה. בזמנו ייצרתי מגש מסתובב צמוד למחרטה, אבל גם זה כבר לא מספיק.
אשמח לשמוע / לראות במה כל אחד מכם משתמש למטרה זו. אני לא פוסל שיטת "בלגן" כי גם שם יש איזה סדר והגיון פנימי, אבל מעניין לדעת באיזה שיטה כל אחד מכם נוהג.
Re: לחרטים - שאלה

פורסם:
19 נובמבר 2012, 01:45
על ידי moshik
אני מבדיל בין האחסון לעבודה
בזמן העבודה אני שולף את המפסלות הרלוונטיות ממקום האחסון לשולחן העבודה ומניח אותם על המתקן בצילום.
הסיבה היא שיש בד"כ הרבה מפסלות שלא כולם נדרשות לכל עבודה ולכן
אי אפשר להשתמש בהם ישר ממקום האחסון וצריך לפני העבודה לשלוף רק את המפסלות שתצטרך לעבודה שאתה הולך לבצע.
זה עובד מצויין
Re: לחרטים - שאלה

פורסם:
19 נובמבר 2012, 01:46
על ידי moshik
אני מבדיל בין האחסון לעבודה
בזמן העבודה אני שולף את המפסלות הרלוונטיות ממקום האחסון לשולחן העבודה ומניח אותם על המתקן בצילום.
הסיבה היא שיש בד"כ הרבה מפסלות שלא כולם נדרשות לכל עבודה ולכן
אי אפשר להשתמש בהם ישר ממקום האחסון וצריך לפני העבודה לשלוף רק את המפסלות שתצטרך לעבודה שאתה הולך לבצע.
זה עובד מצויין
Re: לחרטים - שאלה

פורסם:
19 נובמבר 2012, 06:23
על ידי ykyk
שלום
אני עשיתי ארונית נשלפת ויש בה באמצע הגובה פלטה עם הרבה חורים
ושם אני מכניס את המפסלות.
נוסף על זה יש לי עיגול עם זרוע שיושב על המסלולים ושם יש לי 5 מפסלות
שבדרך כלל אני משתמש.
Re: לחרטים - שאלה

פורסם:
19 נובמבר 2012, 08:57
על ידי dudi
לי אין מספיק הרבה מפסלות ולכן מספיק לי הזרוע+פלטת חורים.
אבל לשכן שלי יש די הרבה והוא שם את כולן בדלי פלסטיק גדול כשהידיות כלפי מעלה. על הידיות הוא צובע שני פסים צבעוניים.
- הפס בקצה הידית מסמן סוג המפסלת אדום-סקיו, צהוב-סקרייפר....
- הפס השני מסמן רוחב המפסלת.
הוא מסתובב הרבה במועדוני חריטה ומפגשי חרטים ושיטת האחסון הזאת מאוד נוחה לו כי הוא לוקח את הדלי ויוצא לדרכו.
Re: לחרטים - שאלה

פורסם:
19 נובמבר 2012, 09:35
על ידי Moshe Eshel
זה באמת תלוי מה הצורך,
צריך להבדיל בין:
1. אלה שאתה תמיד משתמש בהן - צריכות להיות צמודות למחרטה במתקן שמאפשר לך גישה נוחה וזיהוי מהיר
2. כאלה שאתה משתמש בהן מדי פעם וצריך אותן זמינות
3. המפסלות שאתה כמעט לא רואה, או לפרוייקטים מיוחדים או כפולות
לגבי 1, יש מליון פתרונות, וזה באמת תלוי בהעדפה וובתנאי החדר הספציפי שלך, מגש צמוד למחרטה, מתקן תלייה, צינורות PVC מדורגים, מגש אלכסוני שמונח מולך עם מחיצות וכו'
לגבי 2, אני מאמין במגירה קרובה, רחבה ועמוקה עם מקום מיועד לכל מפסלת, ככה גם משיגים קצת הגנה וכמובן סדר ונקיון
לגבי 3 - הפתרון האולטימטיבי לדעתי - Tool roll כזה שמכניסים כל כלי לתא מרופד ומגלגלים ושמים למשמרת במגירה או בארון (אפשר לערום אחד על גבי השני), לסמן במדבקה או ברקמה (לא בטוש זה מכוער) - זה יכול להיות פתרון נהדר גם ל2. וגם למי שמדי פעם יוצא את ביתו עם הכלים.
כשלכל אפליקציה יש את הרול שלו, ולא מתבלבלים בינהם, ומחזירים הכל נקי ומנוגב למקום נגד ההחלדה.
לא צריך לקנות, אפשר בקלות לעשות כאלה במכונת תפירה ביתית
Re: לחרטים - שאלה

פורסם:
19 נובמבר 2012, 22:23
על ידי Pini Gold
תודה על התשובות והפירוט.
אנסה ל"תפור" לי פתרון הולם מבוסס על הרעיונות שלכם ואני מבטיח להעלות תמונות.