חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבא

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבא

הודעהעל ידי zigi » 12 נובמבר 2012, 19:30

החברים מוזמנים להגיע למ.נ.מ. כפר סבא בימים רביעי, חמישי, ושישי, 14. 15. 16. לחודש זה, תתקיים פתיחה חגיגית ומכירות של כלים מחברות רבות ושונות.
חברי הפורום ואורחים מזדמנים, מוזמנים לפתיחה הנ"ל.
זיגי
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבא

הודעהעל ידי haimh » 13 נובמבר 2012, 00:05

היי זיגי

מה יהיה מחירה של המחרטה -
יצרןscheppach
דגםDMT-450 / WL-500

תודה
חיים
haimh
משתמש ותיק
 
הודעות: 51
הצטרף: 25 אוקטובר 2012, 23:17

Re: שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבא

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 13 נובמבר 2012, 08:04

haimh כתב:היי זיגי

מה יהיה מחירה של המחרטה -
יצרןscheppach
דגםDMT-450 / WL-500

תודה
חיים

חיים, מומלץ שתפנה ישירות לחנות, אנחנו לא קשורים אליהם עסקית, ולא יודעים את המחירים או אפילו אם דגם זה נמכר שם (למיטב ידיעתי אפשר לקנות בבסט טולס - הוא היבואן - אני חושב)... כמו כן, מומלץ להשוות למחירים אצל ספקים אחרים.

כידוע אנחנו מפרסמים כל תערוכה כזו, אם היא מובאת לידיעתינו...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבא

הודעהעל ידי haimh » 13 נובמבר 2012, 09:05

אוקי, תודה.
haimh
משתמש ותיק
 
הודעות: 51
הצטרף: 25 אוקטובר 2012, 23:17

Re: שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבא

הודעהעל ידי arikbar » 13 נובמבר 2012, 20:09

זיגי תקנה במקומי ואני אצלול באילת במקומך
חברים תהנו מחווית הקניה ותשאירו משהו
סמל אישי של המשתמש
arikbar
סופר משתמש
 
הודעות: 946
הצטרף: 11 דצמבר 2007, 18:58


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron