קערה אהבלית מכל מיני עצים שהיו לי במחסן במסגר הסדר שאני עושה
במחסן לצמצם את העצים שבו אז אני עושה מהם כלים.
מידות: אורך 36 במקום הרחב של האובלי 30 בחלק הצר27 והגובה 10 ס"מ כל המידות
בס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש
זוכרים את השני מצדי ימין
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
זוכרים את השני מצדי ימיןקערה אהבלית מכל מיני עצים שהיו לי במחסן במסגר הסדר שאני עושה
במחסן לצמצם את העצים שבו אז אני עושה מהם כלים. מידות: אורך 36 במקום הרחב של האובלי 30 בחלק הצר27 והגובה 10 ס"מ כל המידות בס"מ סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש
Re: זוכרים את השני מצדי ימיןיצירה במסות וגם יפה מאוד. יש לך עוד הרבה עץ?, רק כדי להתכונן
Re: זוכרים את השני מצדי ימיןתודה
העצים במחסן זה תוצאה של אגירה של שנים.
שאלה על אגירת עציםהי ישראל
כמה שנים אתה שומר את העץ אחרי איטום עד שאתה חורט? אתה חורט רטוב עד צורה מקורבת ואז שומר? מה לגבי תולעים - איך מתמודדים. אני רוצה להסביר את הדילמה. יש לי עצים שאני אוגר להסקה. הם נכרתו בעיקר בשל המזיקים. יש לי חתיכה יפה של סיסם שמצאתי בה חורים טריים וזה כמובן ילך לתנור, אבל האם אפשר לשכן את הגזעים החשודים בקירבת העצים לחריטה? הייתי שמח לשמוע עצות,מכיוון ש"נופלים" עלי בזמן האחרון מאגר לא קטן של עצים ואני לא סגור על עניין השימור. תודה איל
Re: שאלה על אגירת עציםשלום
לי יש הרוב העצים מעובדים. לגבי עצים שנכנסו תולעים עם העצי קטנים ואפשר להכניס למיקרוגל לדקה אז זה הורג את התולעים. לגבי סיסם התולעים נכנסים רק בקטע הבהיר. בקשר לייבוש עצים . לפעמים אני חורט אותם טריים וגם קורה שאחרי זה הם מתפוצצים ואז אני עושה להם תיקון. חפש אצלנו באתר קערה בתיקון ותראה. במדור חיפוש שבת שלום
Re: שאלה על אגירת עציםאייל שלום
החתיכות שישראל מדבר עליהם הם חתיכות של עץ גולמי ולא של גזעים .... ממליץ לך גזעים לחרוט ישר אם לא לפחות לחרוט להורדת הקליםה של העץ ...
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||