חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

זוכרים את השני מצדי ימין

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

זוכרים את השני מצדי ימין

הודעהעל ידי ykyk » 23 אוקטובר 2012, 18:52

קערה אהבלית מכל מיני עצים שהיו לי במחסן במסגר הסדר שאני עושה
במחסן לצמצם את העצים שבו אז אני עושה מהם כלים.
מידות: אורך 36 במקום הרחב של האובלי 30 בחלק הצר27 והגובה 10 ס"מ כל המידות
בס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש
קבצים מצורפים
DSCN1199.JPG
DSCN1175.JPG
DSCN1246.JPG
DSCN1249.JPG
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: זוכרים את השני מצדי ימין

הודעהעל ידי umi » 24 אוקטובר 2012, 01:22

יצירה במסות וגם יפה מאוד. יש לך עוד הרבה עץ?, רק כדי להתכונן :lol:
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: זוכרים את השני מצדי ימין

הודעהעל ידי ykyk » 24 אוקטובר 2012, 02:55

תודה
העצים במחסן זה תוצאה של אגירה של שנים.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

שאלה על אגירת עצים

הודעהעל ידי eyal g » 26 אוקטובר 2012, 18:55

הי ישראל
כמה שנים אתה שומר את העץ אחרי איטום עד שאתה חורט?
אתה חורט רטוב עד צורה מקורבת ואז שומר?
מה לגבי תולעים - איך מתמודדים.
אני רוצה להסביר את הדילמה. יש לי עצים שאני אוגר להסקה. הם נכרתו בעיקר בשל המזיקים. יש לי חתיכה יפה של סיסם שמצאתי בה חורים טריים וזה כמובן ילך לתנור, אבל האם אפשר לשכן את הגזעים החשודים בקירבת העצים לחריטה?
הייתי שמח לשמוע עצות,מכיוון ש"נופלים" עלי בזמן האחרון מאגר לא קטן של עצים ואני לא סגור על עניין השימור.
תודה
איל
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: שאלה על אגירת עצים

הודעהעל ידי ykyk » 26 אוקטובר 2012, 19:09

שלום
לי יש הרוב העצים מעובדים. לגבי עצים שנכנסו תולעים עם העצי קטנים ואפשר להכניס למיקרוגל לדקה אז זה הורג את התולעים.
לגבי סיסם התולעים נכנסים רק בקטע הבהיר.
בקשר לייבוש עצים . לפעמים אני חורט אותם טריים וגם קורה שאחרי זה הם
מתפוצצים ואז אני עושה להם תיקון.
חפש אצלנו באתר קערה בתיקון ותראה. במדור חיפוש
שבת שלום
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: שאלה על אגירת עצים

הודעהעל ידי GILY » 14 נובמבר 2012, 18:56

אייל שלום
החתיכות שישראל מדבר עליהם הם חתיכות של עץ גולמי ולא של גזעים ....
ממליץ לך גזעים לחרוט ישר אם לא לפחות לחרוט להורדת הקליםה של העץ ...
:lol:
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים