עמוד 1 מתוך 1

אגרטל

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2012, 09:57
על ידי zvika002
תוך כדי עיבוד גזע עץ התגלו בתוכו תולעים.6 תולעים שמנות,בשרניות ו"עסיסיות" נשלפו מן האגרטל בזמן עיבודו.
אני מאוד אוהב את רישומי ביקורן של התולעים בגזעי העץ(מתקבלות צורות מדהימות). כדי להדגיש את העקבות ,צרבתי סביבן "פרחים"
קוטר האגרטל- 14 ס"מ
גובהו- 20 ס"מ

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2012, 14:28
על ידי ezerzur
כרגיל מושקע ויפה

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2012, 16:16
על ידי ykyk
מרשים

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2012, 16:27
על ידי sarit zur
חיבור מתבקש בין הצורב(המכשיר) לעץ...
מאוד מעריכה חורטים, מנגרים, וכל היוצרים בעץ, שאינם חוששים לאקזיט נוסף... :)

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 06 אוקטובר 2012, 02:05
על ידי nissim
רעיון מעולה מדהים

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 06 אוקטובר 2012, 09:27
על ידי GILY
יפה מאוד
ניצול מירבי של הטבע ....

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 06 אוקטובר 2012, 20:23
על ידי ranshara
יפה מאוד, במה צבעת אותו?
רן.

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 07 אוקטובר 2012, 00:32
על ידי zvika002
הגימור בוצע עם סנדינג סילר ועליו לכה פוליאוריטנית שקופה