עמוד 1 מתוך 2

צלחת

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2012, 19:47
על ידי umi
המרכז לא מספיק מדוייק כי הדבקתי בלי סרט הידוק שכבר יש לי

Re: צלחת

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2012, 20:03
על ידי shlomi
מרשים מאוד

Re: צלחת

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2012, 21:46
על ידי ykyk
כל הכבוד
אתה בדרך הנכונה

Re: צלחת

הודעהפורסם: 28 ספטמבר 2012, 00:47
על ידי i-pink
בהתחלה זה היה נראה כמו סט של צלחות בערמה.

ואז קלטתי שמדובר באחת.

אני חושבת שמישהו צריך להרים את הכפפה ולעשות סט של 4-6 צלחות עץ אגזוטיות לארוח.

Re: צלחת

הודעהפורסם: 28 ספטמבר 2012, 00:54
על ידי zvika002
מרשים מאד
מה המדות?

Re: צלחת

הודעהפורסם: 28 ספטמבר 2012, 14:57
על ידי umi
תודה,
רוחב: 23.5, גובה:3.5 ועומק: כמעת 2.5 ס"מ.
גימור: סנדינג סילר ווקס פוליש של מילנד

Re: צלחת

הודעהפורסם: 28 ספטמבר 2012, 15:41
על ידי zvika002
אומי,הכותרת שנתת והמידות שציינת הם אכן של צלחת.
הפרופיל שביצעת הוא של קערה.
פרופיל של צלחת נקרא ogee
חפש בגוגל ogee shape ושדרג את עבודותיך עשרת מונים

Re: צלחת

הודעהפורסם: 28 ספטמבר 2012, 23:01
על ידי GILY
כל הכבוד
ברוך הבא לעולם הדבקות הסיגמנטים !!
וחג שמח :wink:

Re: צלחת-ותמונה של הקערה הבאה

הודעהפורסם: 29 ספטמבר 2012, 00:01
על ידי umi
לצביקה: תודה על ההערה, אני אבדוק מה שכתבתה. אני חרט מתחיל +/-, פחות משנה, אז מוכן לילמוד ונהנה לילמוד.
תודה גם לגילי.
אגב, הקערה הבא (לא צלחת) תהיה יותר ישרה כי קניתי מותחן להדבקה במרובע או בעיגול. שולח תמונה

Re: צלחת -מרהיב לחלוטין!!!

הודעהפורסם: 01 אוקטובר 2012, 10:14
על ידי sarit zur
אהבתי. מאוד :shock: