צלחת
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
Re: צלחת-ותמונה של הקערה הבאהלצביקה: תודה על ההערה, אני אבדוק מה שכתבתה. אני חרט מתחיל +/-, פחות משנה, אז מוכן לילמוד ונהנה לילמוד.
תודה גם לגילי. אגב, הקערה הבא (לא צלחת) תהיה יותר ישרה כי קניתי מותחן להדבקה במרובע או בעיגול. שולח תמונה
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־5 אורחים | |||||