עמוד 1 מתוך 1

אגרטל משיטה שחורה

הודעהפורסם: 26 ספטמבר 2012, 20:11
על ידי GILY
שלום לכולם
עוד עבודה נוספת שסיימתי השבוע מפיצול של שיטה שחורה , את הגימור בצעתי שלשום בשמן - אך לצערי את התמונות צילמתי לפני .....
מימדים : "קוטר 28 ס"מ על גובה 20

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהפורסם: 26 ספטמבר 2012, 21:13
על ידי icemen
יצא מדהים..!

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהפורסם: 26 ספטמבר 2012, 23:13
על ידי zvika002
יפה מאד

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2012, 00:16
על ידי umi
מיוחד מאוד, יפה מאוד אפילו עם עיניים של...דג או חייזר :)

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2012, 15:33
על ידי GILY
תודה

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2012, 19:18
על ידי shlomi
שאפו
כל הכבוד

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2012, 21:50
על ידי ykyk
אהבתי
כל הכבוד מה שאתה מוציא מהסינית

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2012, 23:21
על ידי yd
עבודה יפה ומענינת,אהבתי את הסיום הטבעי.

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהפורסם: 01 אוקטובר 2012, 10:15
על ידי sarit zur
גילי -
יפהפה!!!