עמוד 1 מתוך 1

גמר חתימה טובה

הודעהפורסם: 24 ספטמבר 2012, 14:01
על ידי ykyk
גמר חתימה טובה לכל עם ישראל ולחובבי נגרות בפרט.
עשיתי אתמול מותחן או תקראו לזה מהדק.
קניתי מותחן של רכב פשוט וריתכתי פס מתכת למותחן.
את הרצועה העברתי דרך המותחן ועם חתיכת פח קטנה עם ברגים תפסתי את הרצועה והצד השני של הרצוע נכנס למותחן.
את הרצועה השארתי ארוכה עם יהיה פעם צורך לעבוד על קוטר 60 ס"מ.
הפס מתכת הוא רך ומתאים את עצמו לעיגול.
שנה טובה

Re: גמר חתימה טובה

הודעהפורסם: 24 ספטמבר 2012, 15:24
על ידי icemen
יופי של רעיון..!

Re: גמר חתימה טובה

הודעהפורסם: 24 ספטמבר 2012, 17:47
על ידי ykyk
תודה
גם פשוט וגם זול

Re: גמר חתימה טובה

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2012, 09:47
על ידי Pini Gold
חתימה טובה מאוד

Re: גמר חתימה טובה

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2012, 09:51
על ידי Moshe Eshel
רעיון מעולה, וביצוע כרגיל
אימצתי... תמיד הייתה לי בעייה שהמתכת גורמת ללחץ מוגזם על העץ בנקודת החיבור...

Re: גמר חתימה טובה

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2012, 10:59
על ידי ykyk
תודה
זה זול ופשוט

Re: גמר חתימה טובה

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2012, 18:44
על ידי umi
זול, פשוט וגעוני. הקערה יפייפיה .
המהדק שלי עלה בטח הרבה יותר.
חתימה מצויינת