עמוד 1 מתוך 2

גילוף

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 18:27
על ידי ykyk
שלום
קערה על רגל X.
העץ: סיסם הודי.
מידות: 35X18.5 ס"מ אורך הרגלים 23 ס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש

Re: גילוף

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 19:02
על ידי GILY
כרגיל
עבודב למופת ....
שיחקת אותה
כול הכבוד :) 8)

Re: גילוף

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 19:54
על ידי ykyk
שלום ותודה
אני קורא לעצמי מזוכיסט.
כי לעשות עבודה כזאת זה קריעת תחת וגם העץ מאוד קשה.

Re: גילוף

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 20:34
על ידי Pini Gold
וואות באמת עבודה קשה אבל התוצאה שווה המון.

Re: גילוף

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 21:35
על ידי icemen
יופי של עבודה..!

Re: גילוף

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 22:20
על ידי Moshe Eshel
יצא מאוד יפה, אהבתי איך שהחלוקה של הצבע בין הקצוות והאמצע...
סיסם זה עץ משובח, ואתה מוציא ממנו את כל היופי שאפשר!

Re: גילוף

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 22:33
על ידי ykyk
תודה
היום ביקשתי טיפ ומברשבסקי לגבי הליטוש בין העמודים ויישמתי אותו ויצאה טוב

Re: גילוף

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2012, 12:36
על ידי umi
איזה עבודה !!, יפייפיה. מה הטיפ' שקיבלתה מורשבסקי ?

Re: גילוף

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2012, 19:26
על ידי ykyk
גמר חתימה טובה
כל הכבוד אתה היחד ששואל.
בכלי שעשיתי בין הרגלים קשה לעבד את השטח אז קיבלתי טיפ לעשות מוט .את
המוט עם משור נשירתי באמצע ושם בא הנייר זכוכית
עם נייר זכוכית במקדחה וזה עבד.
התחלתי עם נייר גס עד העדין
ביי

Re: גילוף

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2012, 23:13
על ידי zigi
יופי של עבודה, יופי של רעיון, ויופי של ביצוע. עם היכולות שלך, אסור לך להפסיק,
קדימה לפרוייקט הבא. בהצלחה.