עמוד 1 מתוך 1

צלחת

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 09:38
על ידי zvika002
עשויה עץ לבוד
קוטר-34 ס"מ
גובה-4.5 ס"מ
פיסות עץ לבוד הודבקו ביניהם ליצירת המרקם.
ברווחים שבין פיסות העץ יצקתי פוליאסטר בגוונים שונים.
הצלחת נחרטה לצורתה הסופית, לוטשה וצופתה בלכה

Re: צלחת

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 11:04
על ידי moshik
עבודה יפה ומיוחדת

Re: צלחת

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 16:14
על ידי ezerzur
ראינו והתרשמנו , :lol:

Re: צלחת

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 18:14
על ידי icemen
מיוחד ויפה..!

Re: צלחת

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 21:30
על ידי yd
עבודה יפה ומושקעת.

Re: צלחת

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2012, 22:23
על ידי Moshe Eshel
zvika002 כתב:עשויה עץ לבוד
קוטר-34 ס"מ
גובה-4.5 ס"מ
פיסות עץ לבוד הודבקו ביניהם ליצירת המרקם.
ברווחים שבין פיסות העץ יצקתי פוליאסטר בגוונים שונים.
הצלחת נחרטה לצורתה הסופית, לוטשה וצופתה בלכה


תשמע, זה פשוט יפה! אבל העבודה ליצירה של דבר כזה בכלל לא פשוטה...
אני אישית מאוד אשמח אם תנסה לתעד את העבודה כדי לחלק קצת רמזים לאיך אתה משיג את האפקט היפיפה הזה.

תודה על השיתוף, נתת לי הרבה השראה.

Re: צלחת

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2012, 12:40
על ידי umi
יופי של עבודה מאוד מיוחדת. זה סנדוויץ ליבנה ?

Re: צלחת

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2012, 16:52
על ידי zvika002
umi, אכן זהו סנדביץ ליבנה.

Re: צלחת

הודעהפורסם: 24 ספטמבר 2012, 07:19
על ידי GILY
צביקה אין עליך תמשיך להפתיע אותנו כך
חג שמח וצום קל :)

Re: צלחת

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2012, 21:53
על ידי ykyk
כל הכבוד
אתה בדרך הנכונה