עמוד 1 מתוך 1

עוד צלחות שסוף סוף סיימתי

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2012, 08:13
על ידי ezerzur
הצריבה כמובן של שריתוש שפשוט משדרגת ומקפיצה את העבודה :roll:
תודה שריתי

Re: עוד צלחות שסוף סוף סיימתי

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2012, 15:03
על ידי icemen
כרגיל, העבודות של שרית, יפיפיות..! ( גם שלך.. :?)
שנה טובה :D

Re: עוד צלחות שסוף סוף סיימתי

הודעהפורסם: 16 ספטמבר 2012, 15:07
על ידי zvika002
מרשים מאד(כתמיד).

Re: עוד צלחות שסוף סוף סיימתי

הודעהפורסם: 17 ספטמבר 2012, 09:19
על ידי Eliko
מצטרף לשאר התגובות...פשוט מקסים.

Re: עוד צלחות שסוף סוף סיימתי

הודעהפורסם: 17 ספטמבר 2012, 18:09
על ידי umi
ממש תענוג לראות את העבודות של הגברת צור, גם שלך