חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שנה טובה לכל החורטים והמגלפים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

שנה טובה לכל החורטים והמגלפים

הודעהעל ידי zigi » 14 ספטמבר 2012, 17:28

חג שמח ושנה טובה לכל באי הפורום, חרטים, גלפים , צורבים, וכל מי שנותן את ידו בתחביבים האלה. שתייצרו בשמחה תחרטו בהנאה ותהנו ממעשה ידיכם.
חג שמח
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפים

הודעהעל ידי GILY » 14 ספטמבר 2012, 19:10

זיגי
חג שמח גם לך ולבני משפחתך ... :wink:
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפים

הודעהעל ידי yd » 14 ספטמבר 2012, 19:55

שנה טובה לכל חברי הפורום ומשפחותיכם ,הרבה בריאות,שנה של יצירה,שנה של מפגשים נוספים,עזרה הדדית,ןכל מה שנאחל לעצמנו יתגשם.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפים

הודעהעל ידי ezerzur » 15 ספטמבר 2012, 09:42

שנה טובה , שנת יצירה ואהבה
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפים

הודעהעל ידי icemen » 15 ספטמבר 2012, 12:28

שנה טובה לכם ולבני משפחותיכם, שנת שלום ,בריאות ושלווה,יצירה והנאה..! :D
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפים

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 16 ספטמבר 2012, 13:34

טובה ומתוקה לכולם, שיתגשמו כל משאלות לבכם לטובה!
כתיבה טובה וחתימה טובה!
הרבה בריאות, נחת, אהבה, אושר וכן גם עושר...
שתזכו לעשות הרבה שבבים והמון פרוייקטים יפים, שימושיים ואהובים!
תעלו הרבה תמונות ותכתו הרבה בפורום

שנה טובה ומוצלחת גם לקהילה ההולכת ונבנית, גודלת ומתקדמת פה באתר, בתקווה שיהיו הרבה הפתעות ודברים טובים השנה שיעזרו ויועילו לכולם.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפים

הודעהעל ידי zvika002 » 16 ספטמבר 2012, 14:52

בריאות,בריאות,בריאות
וגם קצת בטחון
עם כל השאר כבר נסתדר לבד
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־3 אורחים

cron