חג שמח ושנה טובה לכל באי הפורום, חרטים, גלפים , צורבים, וכל מי שנותן את ידו בתחביבים האלה. שתייצרו בשמחה תחרטו בהנאה ותהנו ממעשה ידיכם.
חג שמח
שנה טובה לכל החורטים והמגלפים
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שנה טובה לכל החורטים והמגלפיםחג שמח ושנה טובה לכל באי הפורום, חרטים, גלפים , צורבים, וכל מי שנותן את ידו בתחביבים האלה. שתייצרו בשמחה תחרטו בהנאה ותהנו ממעשה ידיכם.
חג שמח
Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפיםזיגי
חג שמח גם לך ולבני משפחתך ...
Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפיםשנה טובה לכל חברי הפורום ומשפחותיכם ,הרבה בריאות,שנה של יצירה,שנה של מפגשים נוספים,עזרה הדדית,ןכל מה שנאחל לעצמנו יתגשם.
Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפיםשנה טובה , שנת יצירה ואהבה
Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפיםשנה טובה לכם ולבני משפחותיכם, שנת שלום ,בריאות ושלווה,יצירה והנאה..!
Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפיםטובה ומתוקה לכולם, שיתגשמו כל משאלות לבכם לטובה!
כתיבה טובה וחתימה טובה! הרבה בריאות, נחת, אהבה, אושר וכן גם עושר... שתזכו לעשות הרבה שבבים והמון פרוייקטים יפים, שימושיים ואהובים! תעלו הרבה תמונות ותכתו הרבה בפורום שנה טובה ומוצלחת גם לקהילה ההולכת ונבנית, גודלת ומתקדמת פה באתר, בתקווה שיהיו הרבה הפתעות ודברים טובים השנה שיעזרו ויועילו לכולם.
Re: שנה טובה לכל החורטים והמגלפיםבריאות,בריאות,בריאות
וגם קצת בטחון עם כל השאר כבר נסתדר לבד
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־3 אורחים | |||||