עמוד 1 מתוך 1

עבודה נוספת משיטה שחורה

הודעהפורסם: 10 ספטמבר 2012, 19:55
על ידי GILY
והפעם קערה עם הגבהה מימדים : קוטר 36 ס"מ עומק 14 ס"מ גובה כללי 18ס"מ התחתית מרוקנת , מצורפות 3 תמונות
חג שמח :D

Re: עבודה נוספת משיטה שחורה

הודעהפורסם: 11 ספטמבר 2012, 08:17
על ידי ezerzur
מקסים

Re: עבודה נוספת משיטה שחורה

הודעהפורסם: 11 ספטמבר 2012, 09:12
על ידי icemen
יפייפה..!

Re: עבודה נוספת משיטה שחורה

הודעהפורסם: 11 ספטמבר 2012, 13:41
על ידי umi
איזה יופה של עבודה וגם עץ, לא יכול להיות יותר יפה

Re: עבודה נוספת משיטה שחורה

הודעהפורסם: 11 ספטמבר 2012, 19:25
על ידי ykyk
עבודה יפה.
עם מה אתה עושה את הפיניש?

Re: עבודה נוספת משיטה שחורה

הודעהפורסם: 11 ספטמבר 2012, 20:05
על ידי Pini Gold
משהו משהו. גם הצורה והתגמיר. נראה כמו פוליטורה אבל לא בטוח.

Re: עבודה נוספת משיטה שחורה

הודעהפורסם: 11 ספטמבר 2012, 21:31
על ידי GILY
אכן פוליטורה שיושמה על העץ ללא סילר שלוטש עד 400 גרעין

Re: עבודה נוספת משיטה שחורה

הודעהפורסם: 14 ספטמבר 2012, 12:25
על ידי GILY
שלום קרמר
הפעם ניסיתי שיטה חדשה ללא סילר
פוליטורה שיושמה על העץ ללא סילר שלוטש עד 400 גרעין
כלומר ליטוש עד גרעין 400 ופריקשין פוליש ...... במהירות גבוהה יחסית
חג שמח :wink:

Re: עבודה נוספת משיטה שחורה

הודעהפורסם: 14 ספטמבר 2012, 19:57
על ידי yd
יפה מאוד ,עבודה יפה,