עמוד 1 מתוך 1

חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 13:29
על ידי GILY
אגרטל משיטה שחורה מיימדים גובה 32 רוכב תחתון 25 פיה 14 2 תמונות
התרשמותכם .... :lol:

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 13:52
על ידי i-pink
GILY כתב:אגרטל משיטה שחורה מיימדים גובה 32 רוכב תחתון 25 פיה 14 2 תמונות
התרשמותכם .... :lol:


המראה החיצוני נראה מרהיב, והשילובי צבעים תורמים, למרות שיש שאמרו שעדיף גוון אלגנטי ואחיד.

האם רוקנת את כולו? או שעבדת בצורה של הכנסת כלי קיבול פנימה על מנת שיוכל להכיל נוזל?

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 14:06
על ידי GILY
הכד מרוקן לגמריי (4 מ"מ עובי תחתית )

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 14:44
על ידי moshik
אתגר מקצועי שעבר בצורה יפה.

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 20:31
על ידי Moshe Eshel
אני חולה על אגרטלים, עשיתי פעם אחד ממכנף נאה שדומה לזה בצבעים (טוב, לא ממש)...
סחטיין, עבודה יפיפיה!

(מסתבר שזה היה ממש מזמן
http://woodturning.eshel.us/2008/12/blog-post_14.html
לקח לי המון זמן למצוא, ועוד לא מצאתי את התמונה של הכד הסופי - בתמונות זה בתהליכים).

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 22:14
על ידי yd
יפה מאוד ,אהבתי את המירקם של העץ.