חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהעל ידי GILY » 01 ספטמבר 2012, 13:29

אגרטל משיטה שחורה מיימדים גובה 32 רוכב תחתון 25 פיה 14 2 תמונות
התרשמותכם .... :lol:
קבצים מצורפים
 שחורה 1.JPG
תמונה ראשונה
  שחורה 2.JPG
תמונה שניה
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהעל ידי i-pink » 01 ספטמבר 2012, 13:52

GILY כתב:אגרטל משיטה שחורה מיימדים גובה 32 רוכב תחתון 25 פיה 14 2 תמונות
התרשמותכם .... :lol:


המראה החיצוני נראה מרהיב, והשילובי צבעים תורמים, למרות שיש שאמרו שעדיף גוון אלגנטי ואחיד.

האם רוקנת את כולו? או שעבדת בצורה של הכנסת כלי קיבול פנימה על מנת שיוכל להכיל נוזל?
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהעל ידי GILY » 01 ספטמבר 2012, 14:06

הכד מרוקן לגמריי (4 מ"מ עובי תחתית )
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהעל ידי moshik » 01 ספטמבר 2012, 14:44

אתגר מקצועי שעבר בצורה יפה.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 01 ספטמבר 2012, 20:31

אני חולה על אגרטלים, עשיתי פעם אחד ממכנף נאה שדומה לזה בצבעים (טוב, לא ממש)...
סחטיין, עבודה יפיפיה!

(מסתבר שזה היה ממש מזמן
http://woodturning.eshel.us/2008/12/blog-post_14.html
לקח לי המון זמן למצוא, ועוד לא מצאתי את התמונה של הכד הסופי - בתמונות זה בתהליכים).
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת

הודעהעל ידי yd » 01 ספטמבר 2012, 22:14

יפה מאוד ,אהבתי את המירקם של העץ.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron