התרשמותכם ....
חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספתאגרטל משיטה שחורה מיימדים גובה 32 רוכב תחתון 25 פיה 14 2 תמונות
התרשמותכם ....
Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספת
המראה החיצוני נראה מרהיב, והשילובי צבעים תורמים, למרות שיש שאמרו שעדיף גוון אלגנטי ואחיד. האם רוקנת את כולו? או שעבדת בצורה של הכנסת כלי קיבול פנימה על מנת שיוכל להכיל נוזל?
Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספתהכד מרוקן לגמריי (4 מ"מ עובי תחתית )
Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספתאתגר מקצועי שעבר בצורה יפה.
Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספתאני חולה על אגרטלים, עשיתי פעם אחד ממכנף נאה שדומה לזה בצבעים (טוב, לא ממש)...
סחטיין, עבודה יפיפיה! (מסתבר שזה היה ממש מזמן http://woodturning.eshel.us/2008/12/blog-post_14.html לקח לי המון זמן למצוא, ועוד לא מצאתי את התמונה של הכד הסופי - בתמונות זה בתהליכים).
Re: חושבים שסיימתי ?- עבודה נוספתיפה מאוד ,אהבתי את המירקם של העץ.
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||