עמוד 1 מתוך 1
קערה משיטה שחורה

פורסם:
01 ספטמבר 2012, 13:27
על ידי GILY
שלום
לפני מספר שבועות התחלתי לעבוד על הקערה מחומר רב שאספתי מהבקעה
להלן התוצאה הסופית ...
Re: כערה משיטה שחורה

פורסם:
01 ספטמבר 2012, 13:46
על ידי i-pink
GILY כתב:שלום
לפני מספר שבועות התחלתי לעבוד על הקערה מחומר רב שאספתי מהבקעה
להלן התוצאה הסופית ...
אני מקווה שאתה מתכוון ל
קערה, כי היא נראת
קעורה ויפה מאוד.
ולא
כעורה כלל.
הכיעור אחז בה = כערה.
Re: כערה משיטה שחורה

פורסם:
01 ספטמבר 2012, 13:52
על ידי isidor
צודקת !
Re: כערה משיטה שחורה

פורסם:
01 ספטמבר 2012, 14:07
על ידי GILY
קיבלתי תיקון אכן קערה ...

Re: קערה משיטה שחורה

פורסם:
01 ספטמבר 2012, 22:17
על ידי yd
יפה מאוד.
Re: קערה משיטה שחורה

פורסם:
02 ספטמבר 2012, 07:49
על ידי icemen
מרהיב ומיוחד..!
Re: קערה משיטה שחורה

פורסם:
02 ספטמבר 2012, 18:15
על ידי Pini Gold
מקסימה.
ספר בבקשה איך היתה העבודה עם החומר הזה. הוא קשה כמו סיסם?
Re: קערה משיטה שחורה

פורסם:
03 ספטמבר 2012, 06:09
על ידי GILY
הי פיני האמת שלא !
אפשר להגיד אותו הדבר אולי זה בגלל שאני עובד רטוב ....
אני אתמול תחלתי כבר לעבוד על עבודה מס 3 .