עמוד 1 מתוך 1

קערה משיטה שחורה

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 13:27
על ידי GILY
שלום
לפני מספר שבועות התחלתי לעבוד על הקערה מחומר רב שאספתי מהבקעה
להלן התוצאה הסופית ...

Re: כערה משיטה שחורה

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 13:46
על ידי i-pink
GILY כתב:שלום
לפני מספר שבועות התחלתי לעבוד על הקערה מחומר רב שאספתי מהבקעה
להלן התוצאה הסופית ...


אני מקווה שאתה מתכוון לקערה, כי היא נראת קעורה ויפה מאוד.

ולא כעורה כלל.

הכיעור אחז בה = כערה.

Re: כערה משיטה שחורה

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 13:52
על ידי isidor
צודקת !

Re: כערה משיטה שחורה

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 14:07
על ידי GILY
קיבלתי תיקון אכן קערה ... :lol:

Re: קערה משיטה שחורה

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2012, 22:17
על ידי yd
יפה מאוד.

Re: קערה משיטה שחורה

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2012, 07:49
על ידי icemen
מרהיב ומיוחד..!

Re: קערה משיטה שחורה

הודעהפורסם: 02 ספטמבר 2012, 18:15
על ידי Pini Gold
מקסימה.
ספר בבקשה איך היתה העבודה עם החומר הזה. הוא קשה כמו סיסם?

Re: קערה משיטה שחורה

הודעהפורסם: 03 ספטמבר 2012, 06:09
על ידי GILY
הי פיני האמת שלא !
אפשר להגיד אותו הדבר אולי זה בגלל שאני עובד רטוב ....
אני אתמול תחלתי כבר לעבוד על עבודה מס 3 .