עמוד 1 מתוך 1

???????????????????????

הודעהפורסם: 30 אוגוסט 2012, 14:29
על ידי ykyk
??????????????????????

Re: ???????????????????????

הודעהפורסם: 30 אוגוסט 2012, 14:55
על ידי umi
עבודה יפה ועץ מאוד יפה. איזה עץ זה

Re: ???????????????????????

הודעהפורסם: 30 אוגוסט 2012, 15:14
על ידי icemen
יופי של עבודה.. נראה לי סיסם.. מה הגודל, ומה הגימור..?

Re: ???????????????????????

הודעהפורסם: 30 אוגוסט 2012, 22:30
על ידי GILY
עבודה יפה :P
ללא ספק סיסם
בקרוב תראו עבודות מעץ אחר מהמם לא פחות שיטה שחורה !!!