???????????????????????
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
?????????????????????????????????????????????
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 30 אוגוסט 2012, 18:20, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: ???????????????????????עבודה יפה ועץ מאוד יפה. איזה עץ זה
Re: ???????????????????????יופי של עבודה.. נראה לי סיסם.. מה הגודל, ומה הגימור..?
Re: ???????????????????????עבודה יפה
ללא ספק סיסם בקרוב תראו עבודות מעץ אחר מהמם לא פחות שיטה שחורה !!!
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||