ג'יג שסיימתי היום
זה ה LONGWORTH CHUCK לתיקון התחתית של הקערה.
אני מעלה את הג'יג הזה כי לא ראיתי שמישהוא העלה, בטח עשיתם כבר בעבר.
עשיתי עם 4 כפתורים, אני אעשה גם עם 8.
.
להל"ן הקישור איך לעשות אבל יש כמה טריקים שלמדתי תוך עשיה אז אפשר לשאול.
http://www.woodworkersguide.com/2010/10 ... rth-chuck/
http://www.woodworkersworkshop.com/reso ... th%20chuck
יש עוד כמה מאמרים באיטרנט.
רק דבר נוסף: הגומיות, לא צריך אילה שאני קניטי: יש בית חרושת בחולון ונדמה לי ב תל אביב: שנקרא "גומי תל אביב" לא יקר
כדי לראות את התמונה מוקטנת יותר: להוריד את האחוזים של המסך ל 75 או 50%
אני מעלה את הג'יג הזה כי לא ראיתי שמישהוא העלה, בטח עשיתם כבר בעבר.
עשיתי עם 4 כפתורים, אני אעשה גם עם 8.
.
להל"ן הקישור איך לעשות אבל יש כמה טריקים שלמדתי תוך עשיה אז אפשר לשאול.
http://www.woodworkersguide.com/2010/10 ... rth-chuck/
http://www.woodworkersworkshop.com/reso ... th%20chuck
יש עוד כמה מאמרים באיטרנט.
רק דבר נוסף: הגומיות, לא צריך אילה שאני קניטי: יש בית חרושת בחולון ונדמה לי ב תל אביב: שנקרא "גומי תל אביב" לא יקר
כדי לראות את התמונה מוקטנת יותר: להוריד את האחוזים של המסך ל 75 או 50%