עמוד 1 מתוך 1

ג'יג שסיימתי היום

הודעהפורסם: 26 אוגוסט 2012, 23:52
על ידי umi
זה ה LONGWORTH CHUCK לתיקון התחתית של הקערה.
אני מעלה את הג'יג הזה כי לא ראיתי שמישהוא העלה, בטח עשיתם כבר בעבר.
עשיתי עם 4 כפתורים, אני אעשה גם עם 8.
.
להל"ן הקישור איך לעשות אבל יש כמה טריקים שלמדתי תוך עשיה אז אפשר לשאול.
http://www.woodworkersguide.com/2010/10 ... rth-chuck/

http://www.woodworkersworkshop.com/reso ... th%20chuck
יש עוד כמה מאמרים באיטרנט.
רק דבר נוסף: הגומיות, לא צריך אילה שאני קניטי: יש בית חרושת בחולון ונדמה לי ב תל אביב: שנקרא "גומי תל אביב" לא יקר
כדי לראות את התמונה מוקטנת יותר: להוריד את האחוזים של המסך ל 75 או 50%

Re: ג'יג שסיימתי היום

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2012, 00:35
על ידי moshik
נראה מעולה

תגיד. יש מצב שהקערה תפוסה אבל לא ממורכזת?
אפילו שתיאורטית אני יודע שהחריץ הקמור אמור למנוע את זה
כי שכשהופכים את הקערה חשוב שהיא תהיה ממורכזת במדוייק.

Re: ג'יג שסיימתי היום

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2012, 00:37
על ידי dudi
וואו, כל הכבוד אומי,
זה ג'יג מאוד שימושי. הלוואי ויכולתי לעשות עבודות כל כך מדויקות.
תתחדש!

Re: ג'יג שסיימתי היום

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2012, 00:48
על ידי umi
למושיק: כן יש מצב, אני שולח לך תמונה של ג'יג שעשיתי ועשיתי טעות: לא בדקתי קודם עם הביט של הרוטר אם הוא עבור את שתי הפלטו, ולא הגיעה עד הסוף של שתי הפלטו, ואז הוצאתי את הרוטר ,בלי לנגוע ההסיס שהיה מוברג בנקודה המתאימה, הערכתי את להב והכנסתי שוב וזה לא יצאה מומורכז: היתה סטיה של כ 2 מ"מ.
תמונה
.
לדודי: תאמין לי ממש לא קשה לעשות את הג'יג עם יש לך רוטר, מחוגה , שני פלטות עץ ואת הפקקים והברגים (6 ממ') =אין בעיה, יחסית קל.
היו לי עוד כמה בעיות שפתרטי ואני אשיב לפי השאלות.

Re: ג'יג שסיימתי היום

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2012, 04:48
על ידי ykyk
עבודה יפה ומקצועית.
תימשך כך
ישראל