חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ג'יג שסיימתי היום

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

ג'יג שסיימתי היום

הודעהעל ידי umi » 26 אוגוסט 2012, 23:52

זה ה LONGWORTH CHUCK לתיקון התחתית של הקערה.
אני מעלה את הג'יג הזה כי לא ראיתי שמישהוא העלה, בטח עשיתם כבר בעבר.
עשיתי עם 4 כפתורים, אני אעשה גם עם 8.
.
להל"ן הקישור איך לעשות אבל יש כמה טריקים שלמדתי תוך עשיה אז אפשר לשאול.
http://www.woodworkersguide.com/2010/10 ... rth-chuck/

http://www.woodworkersworkshop.com/reso ... th%20chuck
יש עוד כמה מאמרים באיטרנט.
רק דבר נוסף: הגומיות, לא צריך אילה שאני קניטי: יש בית חרושת בחולון ונדמה לי ב תל אביב: שנקרא "גומי תל אביב" לא יקר
כדי לראות את התמונה מוקטנת יותר: להוריד את האחוזים של המסך ל 75 או 50%
קבצים מצורפים
P8260657.JPG
P8260662.JPG
.JPG
כאן רואים שהג'יג הוא ממרכז טוב
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: ג'יג שסיימתי היום

הודעהעל ידי moshik » 27 אוגוסט 2012, 00:35

נראה מעולה

תגיד. יש מצב שהקערה תפוסה אבל לא ממורכזת?
אפילו שתיאורטית אני יודע שהחריץ הקמור אמור למנוע את זה
כי שכשהופכים את הקערה חשוב שהיא תהיה ממורכזת במדוייק.
נערך לאחרונה על ידי moshik בתאריך 27 אוגוסט 2012, 00:43, נערך 2 פעמים בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: ג'יג שסיימתי היום

הודעהעל ידי dudi » 27 אוגוסט 2012, 00:37

וואו, כל הכבוד אומי,
זה ג'יג מאוד שימושי. הלוואי ויכולתי לעשות עבודות כל כך מדויקות.
תתחדש!
סמל אישי של המשתמש
dudi
סופר משתמש
 
הודעות: 790
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23

Re: ג'יג שסיימתי היום

הודעהעל ידי umi » 27 אוגוסט 2012, 00:48

למושיק: כן יש מצב, אני שולח לך תמונה של ג'יג שעשיתי ועשיתי טעות: לא בדקתי קודם עם הביט של הרוטר אם הוא עבור את שתי הפלטו, ולא הגיעה עד הסוף של שתי הפלטו, ואז הוצאתי את הרוטר ,בלי לנגוע ההסיס שהיה מוברג בנקודה המתאימה, הערכתי את להב והכנסתי שוב וזה לא יצאה מומורכז: היתה סטיה של כ 2 מ"מ.
תמונה
.
לדודי: תאמין לי ממש לא קשה לעשות את הג'יג עם יש לך רוטר, מחוגה , שני פלטות עץ ואת הפקקים והברגים (6 ממ') =אין בעיה, יחסית קל.
היו לי עוד כמה בעיות שפתרטי ואני אשיב לפי השאלות.
קבצים מצורפים
 כ 2 ממ'.JPG
רואים את הסטיה, לא במרכז. אולי אוכל לתקן את הבעיה.את הקשת שעשיתי בפעם השניה שהכנסתי את הרוטר מבלי להוציא את PIVOT יצאה טיפה יותר רחב.
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: ג'יג שסיימתי היום

הודעהעל ידי ykyk » 27 אוגוסט 2012, 04:48

עבודה יפה ומקצועית.
תימשך כך
ישראל
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron