עמוד 1 מתוך 1

עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2012, 21:39
על ידי abobabo
אני מעוניין ללמוד לחרוט בעץ ומבקש המלצות על סדנאות בהן ניתן ללמוד באזור רמת ישי.

תודה.

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2012, 22:36
על ידי zvika002
דני ווגנר בנופית

עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2012, 22:51
על ידי abobabo
למדת שם?

יודע מה העלות?

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2012, 08:11
על ידי zvika002
לא,לא למדתי שם.
מציע לך להתקשר אליו (שלחתי לך טלפון שלו במסר אישי) ולשאול על עלות הקורס ועל תלמידים חברי הפורום שלמדו אצלו.כך תוכל לקבל חוות דעת אמינה על האיש ועל הקורס

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2012, 15:54
על ידי abobabo
תודה רבה.

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2012, 18:06
על ידי gady
שלום
אני למדתי אצלו לפני כשנה.
הקורס הבסיסי כולל 10 פגישות של 3 שעות כל אחת.
דני הוא מורה מעולה, בעל ניסיון רב בחריטה ובהדרכה.
מומלץ מאד

גדעון

מצטרף להמלצה על דני

הודעהפורסם: 20 אוגוסט 2012, 22:07
על ידי eyal g
למדתי איתו ואני בקשר איתו לגבי בעיות שצצות לי לפעמים.
מורה משכמו ומעלה. בפשטות הוא יכניס אותך לעולם החריטה מהבסיס ועד להיכן שתרצה להגיע.
מומלץ בחום

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 22 אוגוסט 2012, 06:03
על ידי GILY
מצטרף להמלצות - דני מורה מעולה וגם קרוב אליך פיזית ....

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 06 ספטמבר 2012, 19:38
על ידי jacob-a
לא יודע אם זה רלוונטי,אני לומד כעת אצל דני ווגנר,למרות הקילומטרג' שאני נוסע
אליו זה בהחלט שווה.

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 08 ספטמבר 2012, 20:26
על ידי GILY
אני חושב שאמרת הכל
ללא ספק המאמץ משתלם :)