אני מעוניין ללמוד לחרוט בעץ ומבקש המלצות על סדנאות בהן ניתן ללמוד באזור רמת ישי.
תודה.
עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץאני מעוניין ללמוד לחרוט בעץ ומבקש המלצות על סדנאות בהן ניתן ללמוד באזור רמת ישי.
תודה.
Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץדני ווגנר בנופית
עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץלמדת שם?
יודע מה העלות?
Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץלא,לא למדתי שם.
מציע לך להתקשר אליו (שלחתי לך טלפון שלו במסר אישי) ולשאול על עלות הקורס ועל תלמידים חברי הפורום שלמדו אצלו.כך תוכל לקבל חוות דעת אמינה על האיש ועל הקורס
Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץתודה רבה.
Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץשלום
אני למדתי אצלו לפני כשנה. הקורס הבסיסי כולל 10 פגישות של 3 שעות כל אחת. דני הוא מורה מעולה, בעל ניסיון רב בחריטה ובהדרכה. מומלץ מאד גדעון
מצטרף להמלצה על דנילמדתי איתו ואני בקשר איתו לגבי בעיות שצצות לי לפעמים.
מורה משכמו ומעלה. בפשטות הוא יכניס אותך לעולם החריטה מהבסיס ועד להיכן שתרצה להגיע. מומלץ בחום
Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץמצטרף להמלצות - דני מורה מעולה וגם קרוב אליך פיזית ....
Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץלא יודע אם זה רלוונטי,אני לומד כעת אצל דני ווגנר,למרות הקילומטרג' שאני נוסע
אליו זה בהחלט שווה.
Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץאני חושב שאמרת הכל
ללא ספק המאמץ משתלם
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||