פרויקט קערת ענק

פורסם:
19 אוגוסט 2007, 17:39
על ידי max63
חברי קבוצה התאחדו לנסיון לבנות קערה בקוטר של 260 ס"מ.
הנה מה שיצא...
http://www.proserpinewoodturners.com/The_Big_Bowl.html
Re: פרויקט קערת ענק

פורסם:
20 אוגוסט 2007, 13:36
על ידי Vintage
אפשר לאכול מרק ילדים מקערה כזאת

Re: פרויקט קערת ענק

פורסם:
02 ספטמבר 2007, 00:32
על ידי Eliko
אני סבור שחברי הפורום העוסקים בחריטה יכולים להתארגן לפרויקט משותף. (כך עשינו במודון החרטות בקנדה) . בוחרים פרויקט שיש בו כמות גדולה של חרריטה וכל חבר מתנדב לחרוט חלק. את המוצר המוגמר ( פלך טוויה) מכרנו במכירה פומבית וההכנסות הלכו לצדקה ומןעדון החרטים.
Re: פרויקט קערת ענק

פורסם:
02 ספטמבר 2007, 11:37
על ידי Eliko
טוב
אוי לאותה בושה..אף אחד מכם לא שם לב לשגיאות הכתיב שהוכנסו במתכוון (לראות את עירנות הכותבים....עלאק) למעט זיגי שמייד הזדעק... מכירה ומוכרים אז למה מחיר בח' ?
Re: פרויקט קערת ענק

פורסם:
02 ספטמבר 2007, 11:48
על ידי Yair Feldmann
שמתי גם שמתי לב - אבל דע לך שיש לזה תיקון: בהודעות שלך - ורק באלה שלך - יש גם לשונית ערוך, שבאמצעותה אתה יכול לערוך (כולל לתקן) הודעות שלך. עכשיו, זה רק מבחן של זמן: מי יגיב מהר יותר: זיגי - או אתה, שתעלה על השגיאה ותתקן אותה בעריכה. בכל זאת יישארו עקבות: בתחתית ההודעה ייכתב שהיא נערכה אחרי כתיבתה, וכמה פעמים נערכה.